• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۳-۰۶
  • شناسه خبر: 1777

امام جمعه زنجان: مشکل کنونی کشور مدعیانی است که سهمی در جنگ و انقلاب ندارند

پیام ملت – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مشکل کنونی کشور مدعی شدن برخی افراد مبنی بر دفاع از انقلاب است که هیچ سهم و نقشی در جنگ تحمیلی و انقلاب نداشته اند. به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی خاتمی ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مشکل کنونی کشور مدعی شدن برخی افراد مبنی بر دفاع از انقلاب است که هیچ سهم و نقشی در جنگ تحمیلی و انقلاب نداشته اند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی خاتمی روز در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: باید افتخارات گذشته را همواره یادآوری کرد تا این مدعیان نتوانند به مقصود خود برسند.

وی یاد آورشد: برخی افراد با اینکه خود در جنگ نبوده اند اما دم از انقلاب و دفاع از نظام می زنند و این ها دیگرانی که در جنگ سهم و نقش داشته اند را تخریب می کنند.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: امروز این مدعیان از انقلاب و نظام طلبکار شده اند و خود را مدافع انقلاب معرفی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملتی که ارتباطی با ریشه و تاریخ خود نداشته باشد استعمار می تواند بر آنان غلبه کند.
وی همچنین بر لزوم اقامه نماز جماعت در دستگاه های اداری تاکید کرد و خواستار حضور خود مدیران و مسئولان در صف های نماز جماعت شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست