• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۴-۱۴
  • شناسه خبر: 1889

امیدی : توجه به ظرفیت شهر زنجان ، اوضاع و احوال شهر را متحول می کند

پیام ملت – رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: راهبرد اساسی در اداره بهتر شهر، باز کردن فضا برای فعالیت های هرچه بیشتر سمن ها ( سازمان های مردم نهاد ) و بهره گیری از ظرفیت آن ها است. سعید امیدی در آیین اختتامیه نخستین ...

پیام ملت رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: راهبرد اساسی در اداره بهتر شهر، باز کردن فضا برای فعالیت های هرچه بیشتر سمن ها ( سازمان های مردم نهاد ) و بهره گیری از ظرفیت آن ها است.

سعید امیدی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره آش رمضان بر ضرورت تمرکز بر توانمندی، قابلیت و ظرفیت های سمن های فعال در شهر تاکید کرد و افزود: در شهر زنجان سازمان های مردم نهاد غیر دولتی حرکت های رو به جلویی دارند و در حوزه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی فعالیت های قابل توجهی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه نگاه به مسائل شهری در مدیریت شهری امروز فراتر از یک نگاه عمرانی است، خاطرنشان کرد: لازم است در برنامه ریزی ها طوری عمل کنیم تا همه اقتضائات و نیازهای شهروندان برطرف شود و در کنار مسائل عمرانی، نشاط و سلامتی شهروندان نیز مدنظر قرار گیرد.
امیدی به حمایت جدی مجموعه مدیریت شهری زنجان از برنامه های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: حمایت از ورزش همگانی، برگزاری طرح گذرهای فصلی، برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلف در این راستا انجام می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نگاه جامع به مقوله مدیریت شهری رضایت شهروندان را در پی دارد، گفت: شورای اسلامی دور چهارم در سه سال فعالیت خود سعی کرده تا چنین نگاه جامعی را نسبت به مسائل شهری داشته باشد.
امیدی به بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های موجود در سطح شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه موزه کارخانه کبریت، در طول چندین سال به عنوان مکانی بدون استفاده مانده بود و با وجود اینکه جزو داشته ها و قابلیت های شهر محسوب می شد، از ظرفیت آن استفاده ای صورت نمی گرفت.
وی افزود: با احیای موزه کارخانه کبریت با همت مدیریت شهری، این مکان به کانون برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری تبدیل شده است.
امیدی تصریح کرد: در سطح شهر زنجان فضاها و ظرفیت های دیگری از جمله بازار بزرگ زنجان وجود دارد که احیای آن ها تحولی در اوضاع و احوال مدیریت شهری به وجود می آورد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست