• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 2232

استان زنجان در زمینه ایجاد شاخص های امنیتی رتبه خوبی دارد

مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزار شد پیام ملت –مراسم تودیع و معارفه، معاون سیاسی، امنیتی،و اجتماعی استانداری زنجان با حضور قائم مقام وزارت کشور ،امام جمعه زنجان ،استاندار و ج ...

مراسم تودیع و معارفه معاون سimg10311458یاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزار شد

پیام ملتمراسم تودیع و معارفه، معاون سیاسی، امنیتی،و اجتماعی استانداری زنجان با حضور قائم مقام وزارت کشور ،امام جمعه زنجان ،استاندار و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد .

قائم مقام وزارت کشور در این مراسم گفت: در مدت ۳ سال گذشته،استان زنجان جز استان هایی بوده که از لحاظ شاخص های امنیت رتبه بالایی داشته، که نقش دستگاه های اجرایی در این موفقیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمد حسین مقیمی ،با بیان اینکه، اقدامات ویژه شورای تامین در شهرستان های کشور به ویژه در مناطق مرزی باعث آرامش در کشور شده است یاد آور شد :ایجاد امنیت، مهمترین هدف برای هر نظام و دولتی است که در این میان معاون سیاسی ،امنیتی نقش تعیین کننده ای میتواند داشته باشد.

قائم مقام وزارت کشور اظهار داشت : نقش معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی در زمینه کاهش چالش های اجتماعی در جامعه مهم میباشد و همه دستگاه های اجرایی نیز بنا به تکلیف اداری ،قانونی و شرعی موظف به اجرای این امر میباشند.

وی ،توجه به ساماندهی مسائل اجتماعی را در کشور امری مهم دانست و ادامه داد : نارسایی و چالش های اجتماعی در ۵ حوزه مواد مخدر ،اعتیاد ،فقر و مسائل اخلاقی و اجتماعی و حاشیه نشینی می باشد که باید با ساماندهی و برنامه ریزی های لازم به گونه ای عمل کنیم که این شاخص ها را به حداقل رسانیم که این امر نیازمند تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی است.

مقیمی با تاکید بر اینکه، سیاست داخلی کشور را معاون سیاسی، امنیتی استاداری محقق میسازد یاد آور شد: معاون سیاسی و امنیتی باید زمینه فعالیت و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی را فراهم سازد تا همه به نوعی در اداره کشور سهیم شوند.

قائم مقام وزارت کشور، تصریح کرد: با نظارت به موقع معاون سیاسی ،امنیتی استانداری نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بخشداران شهرستان ها میتوان زمینه را برای محقق ساختن سیاست های دولت و نظام فراهم کرد.

وی، به اهمیت فعالیت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ها اشاره کرد و ادامه داد: توجه به مسائل اجتماعی و معیشتی،تکریم ارباب رجوع، توجه به برگزاری انتخابات باشکوه و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این زمینه حوزه معاونت سیاسی امنیتی نقش مهمی را میتواند ایفا کند.

مقیمی افزود : معاون سیاسی امنیتی باید با انتخاب فرمانداران و بخشداران شایسته و لایق شرایط را برای سرمایه گذاری و مسائل اقتصادی و خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم سازد تا آرامش لازم در سطح کشور بدست آید.

گفتنی است ،در پایان مراسم از زحمات معاون سابق سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری زنجان ،تقدیر به عمل آمد و سید بیوک موسوی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

انتهای خبر/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست