• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۶
  • شناسه خبر: 2244

معاون سیاسی امنیتی، نقش خاصی در ایجاد آرامش در جامعه دارد

پیام ملت–نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت : در طول ۳ سال گذشته معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نقش بسزایی در ایجاد وحدت و آرامش در سطح استان داشته است. نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در ...

پیام ملتنماindexینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت : در طول ۳ سال گذشته معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نقش بسزایی در ایجاد وحدت و آرامش در سطح استان داشته است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان افزود: یکی از نقش های مهم این حوزه ایجاد فضایی امن برای توسعه و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است که در این میان نیز عملکرد دستگاه های اجرایی مهم میباشد .

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی با یبان اینکه دارا بودن مسئولیت و مدیریت باید برگرفته از قرآن و حق باشد اظهار داشت : هر دو جریان حق و باطل سنگردارانی دارد که برخی طرفدار حق بوده و برخی طرفدار باطل که میتوان گفت بنا به فرمایشات امام علی (ع) هرکسی که دنباله رو حق نیست قطعا دنباله رو طرف مقابل است .

وی ادامه داد: در مقابل استکبار جهانی نباید واهمه ای داشته باشیم زیرا همیشه سربلند و پیروز بوده ایم و هر که با ما نیست در حقیقت بر علیه ما است.

گفتنی است ،درپایان این مراسم ،از زحمات صادقانه معاون سابق سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تقدیر به عمل آمد،و سید بیوک موسوی به جای وی به این سمت منصوب شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست