• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 2263

اجرای برنامه های بسیج به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

پیام ملت – فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، بیش از ۲۰ برنامه در شهرستان ماهنشان اجرا میشود. سرهنگ مجتبی برزگر در گفت و گو با خبرنگار پیام ملّت افزود: فعالیت های بسیج دانش آموزی در د ...

Image result for ‫بسیج دانش آموزی ماهنشان‬‎
پیام ملت
فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، بیش از ۲۰ برنامه در شهرستان ماهنشان اجرا میشود.

سرهنگ مجتبی برزگر در گفت و گو با خبرنگار پیام ملّت افزود: فعالیت های بسیج دانش آموزی در دو حوزه در سطح مدارس و واحدهای بسیج دانش آموزی انجام میشود.

وی به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه صبحگاهی سراسری ایثار و شهادت در مدارس ،برگزاری یادواره شهدای بسیج دانش آموزی،نشست های روشنگری و حلقه های صالحین برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان در زمینه اقتصاد مقاومتی و با موضوع استکبار ستیزی از برنامه های این هفته به شمارمی آید.

فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان ادامه داد:دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه و خانواده های شهدای بسیج دانش اموزی این شهرستان ازجمله برنامه های دیگراست.

برزگر ،روز ۱۳ آبان را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت:تبعید امام راحل به ترکیه ،کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی جز سه رویداد مهم به شمار می آیند.

وی از حضور تمامی دانش آموزان و دانشجویان درراهپیمایی روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت:در این روز رژه نمادین توسط دانش آموزان با لباس های مختص بسیجی برگزار خواهد شد.

وی، در پایان خاطرنشان ساخت: برپایی نمایشگاه بسیج در یکی از واحدهای بسیج دانش آموزی از دیگر فعالیت های این هفته است.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست