• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 2256

لایحه جامع انتخابات ریاست جمهوری تدوین شده است

پیام ملت –قائم مقام وزیر کشور گفت: در حال حاظر، لایحه جامع انتخابات ریاست جمهوری ،شوراهای اسلامی و مجلس شوراهای اسلامی تدوین شده است. محمد حسین مقیمی در گفتگو با خبرنگاران زنجانی، افزود:این لایحه پس از تصویب در قوه ...

پیام ملتقائم مقام وزیر کشور گفت: در حال حاظر، لایحه جامع انتخابات ریاست جمهوری ،شوراهای اسلامی و مجلimagesس شوراهای اسلامی تدوین شده است.

محمد حسین مقیمی در گفتگو با خبرنگاران زنجانی، افزود:این لایحه پس از تصویب در قوه مقننه و هیات دولت به مجلس ارائه خواهد شد.

وی ، ادامه داد:ستاد انتخابات کشور در اواخر آذر ماه تشکیل می شود،و باید هر قانونی که در زمینه انتخابات به تصویب می رسد، سیاست های مقام معظم رهبری در آن رعایت گردد.

قائم مقام وزیر کشور ،با تاکید بر اینکه ،ثبت نام و شرایط حضور در این انتخابات متفاوت از یکدیگر است، اظهار داشت:از این رو برنامه زمان بندی شده برای انتخابات، طبق اطلاعیه های رسمی وزارت کشور مشخص خواهد شد،همچنین باید در زمینه انتخابات ریاست جمهوری ،رجل سیاسی بودن افراد وجود داشته باشد تا صلاحیت فرد متقاضی در شورای نگهبان بررسی گردد.

مقیمی ،به شرایط کاندیداتوری برای حضور در انتخابات اشاره کرد و یاد آور شد:شرایط در قانون انتخابات آمده است و افراد باید قبل از ثبت نام به این نکات توجه داشته باشند.

وی ، با بیان اینکه ،معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور برای اربعین حسینی ،اقدامات خاصی را اندیشیده است، خاطر نشان ساخت: تصمیمات لازم دراین زمینه ، اتخاذ شده،و میتوان گفت امنیت کامل در مرزها وجود دارد.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست