• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۸
  • شناسه خبر: 2273

پایگاه امداد و نجات شمال غرب جمعیت هلال احمر در زنجان افتتاح شد.

پیام ملت – پایگاه پشتیبانی شمال غرب جمعیت هلال احمر امروز با حضور دکتر امیرحسین ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کل کشور و شماری از مسئولین استانی افتتاح شد. رئیس هلال احمر زنجان گفت: عملیات اجرای پایگاه پشتیبانی امداد و ...

img17510809

پیام ملتپایگاه پشتیبانی شمال غرب جمعیت هلال احمر امروز با حضور دکتر امیرحسین ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر کل کشور و شماری از مسئولین استانی افتتاح شد.

رئیس هلال احمر زنجان گفت: عملیات اجرای پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمال غرب جمعیت هلال احمر در سه فاز انجام می شود که فاز اول و دوم این پایگاه اماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی فاز ۳ نیز در صورت تأمین اعتبار لازم آغاز خواهد شد.

علی طاهری با بیان اینکه عملیات اجرایی پایگاه از سال ۸۷ شروع شده یادآور شد: برای ایجاد این پایگاه در مساحت ۶ هکتار با زیربنای ۱۲۰۰ هکتار شامل ساختمان اداری، مرکز آموزش های تخصصی و مرکز سگ های جستجوگر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی جانمایی و قرار گرفتن این پایگاه را در جاده ترانزیت و حاشیه اتوبان تهران – زنجان و نزدیکی به ایستگاه راه آهن بناب را مناسب دانست و افزود: این پایگاه در مساحت ۴۶۸۰ مترمربع احداث گردیده و محوطه سازی به وسعت ۶۰۰۰ مترمربع در قالب ۴ انبار امدادی انجام شده است.

طاهری ادامه داد: سهولت در امدادرسانی در مواقع ضروری از مزیت های این پایگاه به شمار می آید.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست