• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۰۹
  • شناسه خبر: 2288

خدمت به خلق خدا عبادت است

 پیام ملت–  نماینده ولی وفقه و امام جمعه زنجان گفت : در لسان قرآن و وحی ،  جایگاه والایی برای انسان برگزیده شده و تاج کرامت بر فرزند آدم نهاده شده است به همین دلیل نیز خدمت به خلق خدا عبادت محسوب می شود. حجت الاسلا ...

 پیام ملت  نماینده ولی وفقه و امام جمعه زنجان گفت : در لسان قرآن و وحی ،  جایگاه والایی برای انسان برگزیده شده و 139306011319058403467734تاج کرامت بر فرزند آدم نهاده شده است به همین دلیل نیز خدمت به خلق خدا عبادت محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ،در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ،افزود:رابطه و تعامل با پلیس به گونه ای است، که متدینین با دیدن پلیس  احساس آرامش کرده و متخلفین وضعیت عکس دارند.

وی، با اشاره به اینکه این مراسم در جهت تکریم از خدمت گزاری صادق که در طول چهارسال در عرصه نظم و امنیت در این استان  ،بصورت گرفته،برگزار شده  است ادامه داد: سردار صالحی آنچه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و به عنوان یک افسر لایق و شایسته دستورالعمل های تنظیم شده و سازمان یافته مسولیت  خود را به درستی انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ، اظهار داشت : خدمت به خلق خدا  شیرین  بوده و انسان را به فداکاری ترغیب می کند،زیرا انسان خلیفه خدا بر روی زمین بوده و نقطه مرکزی خلقت در پدیده های آفرینش معرفی شده است.

امام جمعه زنجان در پایان  خاطر نشان ساخت: زمانی که خود را وقف خدمت به مردم کنیم متوجه میشویم که که انقلابی بزرگ در درون به وجود می آید و نیروی انتظامی ، امنیتی و مسئولین باید  این مسئله را در  سرلوحه کار خویش قرار دهند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست