• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۳
  • شناسه خبر: 2362

زنجان یکی از شهرهای کم آسیب کشور است

پیام ملت–رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی دبیرخانه کلانشهرهای کشورگفت:فضای معنوی حاکم بر این شهر،موجب شده که زنجان ،یکی از شهرهای کم آسیب کشور شناخته شود. عادل مزاری در مراسم آغاز به کار بیست و چهارمین نشت معاونان فرهنگ ...

پیام ملترئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی دبیرخانه کلانشهرهای کشورگفت:فضای معنوی حاکم بر این شهر،موجب شده که زنجان index،یکی از شهرهای کم آسیب کشور شناخته شود.

عادل مزاری در مراسم آغاز به کار بیست و چهارمین نشت معاونان فرهنگی و اجتماعی شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان های سراسر کشور در زنجان افزود:شهر زنجان معروف به شهر شور و شعور حسینی است که این امر باعث شده به الگویی در کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه مردم امروزه از شهرداری ها،در زمینه وضعیت فرهنگی و اجتماعی ،توقع بالایی دارند،یاد آور شد:کمیسیون فرهنگی واجتماعی،تنها کمیسیونی است که از همه استان ها در آن حضور دارند که برای این برنامه نیز ۲۶ استان اعلام آمادگی کرده بودند که بنا به دلایلی ،در این مراسم حضور نیافتند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ادامه داد:رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولین کشوری به بحث توسعه فرهنگ تاکید ویژه ای دارند،اما متاسفانه حذف معاونت اجتماعی همچنان در دستور کار شهرداری ها قرار دارد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:با توجه به اینکه ،امروزه شهرداری ها در عرصه فرهنگ ورود پیدا کردند نباید معاونت های شهرداری حذف شود.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست