• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۵
  • شناسه خبر: 2372

آمریکا در جهان آبرویی برای خود باقی نگذاشته است

 پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت:آمریکا با جنایت هایی که در جهان بشریت انجام داده ،برای خود آبرویی باقی نگذاشته است. آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه برخی افراد ساده لوح به دنبال رابطه با آمریکا ...

 پیام ملتامام جمعه زنجان گفت:آمریکا با جنایت هایی که در جهان بشریت انجام داده ،برای خود آبرویی باقی نگذاشته است.

آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه برخی افراد ساده لوح به دنبال رابطه با آمریکا هستند،افزود: آمریکا emam-jome4هر کاری که تا کنون توانسته برای ظلم به ملت ایران انجام داده است.

وی ،به پخش فیلم هم قفس از صدا و سیما که به وقایع زندان گوانتانامو پرداخته ،اشاره کرد و ادامه داد:آمریکا تنها کشوری است که علاوه بر اینکه در داخل کشور خود بزرگترین جمعیت زندانی را دارد ،در کشور های دیگر نیز زندان داشته و اداره می کند.

امام جمعه زنجان اظهار داشت:با توجه به اینکه وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که ایران باید از نقشه جغرافیایی جهان حذف شود ،نباید برخی افراد ساده لوح،هنوز دنبال رابطه با آمریکا باشند.

خاتمی ،با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر اظهار تاسف کردند که چرا در کتب مدارس و دانشگاه ها در باره دخالت های آمریکا درسی نگاشته نشده است ،افزود:نسل اول انقلاب جنایت های آمریکا را دیده اند اما باید نسل های سوم و چهارم نیز، از این موضوع مطلع شوند.

وی ،به تشکیل ستاد اربعین در استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت:برنامه و خدمات مراسم اربعین در قالب سه موکب در نجف،حیدریه و کربلا به زائرین ارائه می شود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست