• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۱۷
  • شناسه خبر: 2410

۲۵ نانوای زنجانی به عراق اعزام میشوند

پیام ملت–رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت:۲۵ نانوای زنجانی به کشور عراق برای پخت نان در موکب زنجان اعزام میشوند. کمال الماسی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت افزود: پخت نان به صورت صلواتی در ۳ شیفت بصورت شبانه روزی ب ...

پیام ملترئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت:۲۵ نانوای زنجانی به کشور عراق برای پخت نان در موکب زنجان اعزام میشوند.842792

کمال الماسی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت افزود: پخت نان به صورت صلواتی در ۳ شیفت بصورت شبانه روزی به مدت ۱۵ روز برای زائرین عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ،روزانه ۲۰ هزار قرص نان در بین زائرین توزیع خواهد شد،یاد آور شد:این خدمات در نجف اشرف و در مسیر پیاده روی کربلا ارائه میشود.

رئیس اتحادیه نانوایان ،به پخت نان درروز اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد:در این روز ،کلیه ی واحدهای نانوایی در سطح شهر،همانند روز عاشورا و تاسوعا موظف هستند که اقدام به پخت نان نمایند.

الماسی اظهار داشت:هم اکنون بیش از ۸۵۰ واحد نانوایی در شهر زنجان فعال است که از این تعداد،۱۰۰ واحد نانوایی سنگکی،۳۵۰ واحد نانوایی بربری و مابقی نیز واحدهای نانوایی لواش،شیرمال و تافتون می باشد.

وی،تصریح کرد:تجهیزات مورد نیاز نانوایان ،به کشور عراق ارسال شده است و خود نانوایان نیز در روز ۱۹ آبان ماه به مناطق تعیین شده اعزام میشوند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان،با بیا اینکه ،کیفیت تولید نان در زنجان وضعیت خوبی دارد،افزود:طبق ارزیابی مرکز و اکیپ های بازرسی، زنجان رتبه اول را در زمینه کیفیت سنجی در سطح کشور بدست آورده است.

الماسی ادامه داد:اکیپ های بازرسی اتحادیه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح و ۵ بعدازظهر تا ۳۰/۸ شب در سطح شهر فعال هستند،همچنین اکیپ هایی نیزاز سوی سازمان صنعت و معدن و مرکز علوم پزشکی جهت نظارت ،در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه،تامین آرد نانوایی ها به عهده مرکز غله می باشد،خاطر نشان ساخت:واحدهای نانوایی ملزم به استفاده از ۱۰ درصد آرد سبوس دار پخت نان میباشند.

رئیس اتحادیه نانوایان یادآور شد:در روز عاشورا و تاسوعای حسینی،به مدت ۵ روز ،در محل امامزاده ۱۵ هزار قرص نان به همشهریان عرضه شد.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست