• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۰
  • شناسه خبر: 2460

طرح پرداخت بودجه به شوراهای روستایی تصویب شده است

پیام ملت–نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح پرداخت بودجه به شوراهای روستایی خبر داد و گفت:این طرح با پیش بینی منابع در آمدی ارائه شده است. به نقل از خبرگزاری فارس، علی وقفچی چهارشنبه‌شب در ...

پیام ملتنماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح پرداخت بودجه به شوراهای روستایی خبر داد و گفت:این طرح با پیش بینی منابع در آمدی ارائه شده است.

به نقل از خبرگزاری فارس،600x452_bonus-vaghfchi452 علی وقفچی چهارشنبه‌شب در دیدار اعضای شورای اسلامی استان و جمعی از روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها با تاکید بر وجود رابطه بین توسعه استان و مراکز شهرها از جمله زنجان اظهار کرد: هر تلاشی در این حیطه منجر به توسعه کلی در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیمات شوراهای اسلامی باید مورد توجه مسؤولان دولتی از جمله فرماندار و استاندار قرار گیرد، اضافه کرد: به جز دولت شورای عالی استان‌ها هم می‌توانند لایحه به مجلس ارائه کنند و به این صورت بر اساس قانون اساسی این شوراها توان ارائه راهکار برای دغدغه‌های مردم را دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به ارائه طرح تخصیص بودجه به ایاب و ذهاب و همچنین حق‌ جلسه به اعضای شوراهای روستایی اشاره و تصریح کرد: این بودجه با پیش‌بینی منابع درآمدی مصوب شده است.

وقفچی با بیان اینکه در اجرای طرح هادی در روستاها بر خلاف شهرها خسارتی به صاحبان املاک داده نمی‌شود، ادامه داد: این در حالی است که در شهرها چندین برابر ارزش ملک دریافت می‌کنند.

وی به مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه توسط اعضای شوراهای اسلامی اشاره و تاکید کرد: واقعیت این است، در حالی که ۸۵ درصد از منابع درآمدی صرف پرداخت حقوق و مزایا می‌شود، نباید انتظار اقدامات عمرانی و آبادانی از دولت وجود داشته باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی استفاده از توان و ظرفیت استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای جلب و جذب سرمایه استفاده شود که راهکار آن شناسایی ظرفیت‌ها است.

وقفچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه معماری فدای شهرها در ساخت و سازهای شهری شده است، ادامه داد: باید به معماری ایرانی اسلامی در ساخت و سازها توجه شود.

وی بر لزوم تغییر مدیریتی در مدیریت شهرها تاکید کرد و ابراز کرد: در این حیطه باید نوع اشتغال هم تغییر کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درآمدزایی را یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: این افزایش درآمد نمی‌تواند از طریق عوارض محقق شود.

وقفچی با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد از مردم شهر زنجان در رطوبت زندگی می‌کنند، ابراز کرد: این مشکل در مناطق قدیمی شهر بیشتر است.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست