• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۱
  • شناسه خبر: 2481

سیاست آمریکا اسلام ستیزی است

پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت: به هیچ عنوان نباید به آمریکا خوشبین بود زیرا خط مشی احزاب مطرح سیاسی در آمریکا اسلام ستیزی و ایران ستیزی است. حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان،افزود:در طی ...

پیام ملتامام جمعه زنجان گفت: به هیچ عنوان نباید به آمریکا خوشبین بود زیرا خط مشی احزاب مطرح سیاسی در آمریکا اسلام ستیزی و %d8%b4%d8%b4ایران ستیزی است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر زنجان،افزود:در طی مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، با مطرح شدن مشکلات این کشور از سوی ۲ کاندیدا،عمق فاجعه و مشکلات در آمریکا مشخص گردید.

وی،با اشاره به بدهی های دولت آمریکا تصریح کرد: هم اکنون آمریکا با بدهی ۲۰ تریلیون دلاری مقروض ترین کشور دنیاست و درشرایط حاضر دچار فقر و خشنونت داخلی و جنگ در خارج است.

خطیب نماز جمعه زنجان،با تاکید بر اوضاع کنونی کشور آمریکا بنا به اظهارات ۲ کاندیدای ریاست جمهوری این کشور، خاطر نشان ساخت: ۹۹درصد از مردم آمریکا نیازمند و فقط یک درصد آنها مرفه هستند و نزدیک به  ۴۲ میلیون نفرآمریکایی زیر خط فقر بوده  و از گرسنگی رنج می‏‌برند.

حجت الاسلام خاتمی به ۲۳ آبان،روز حمایت از بیماران کلیوی اشاره کرد وگفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید کاری کنیم که در جامعه بیماران علاوه بر رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.‎

وی ادامه داد: خیریه های متعددی از جمله انجمن حمایت از بیماران کلیوی در استان زنجان، خدمات ارزنده ای را ارائه میدهند که مردم زنجان نیز در حمایت از این انجمن ها همیشه پیشقدم بوده اند.

امام جمعه زنجان اظهار داشت:  ۲۴ آبان سال ۵۸، سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که  این قانون از مترقی ترین قانون های دنیا و حاصل مجاهدت ها و خون شهداست.

حجت الاسلام خاتمی ۲۴ آبان،روز کتاب و کتابخوانی را ارزشمند برشمرد و تصریح کرد:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، کتابخوانی باید یک سیره و سنت رایج بین مردم ما بشود، خانم ها در خانه کتاب بخوانند و معلومات بیاموزند و به فرزندان خود یاد دهند و درکنار این مسائل باید دغدغه نوع کتاب هایی که تولید میشوند نیز در ما باشد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه در زمان حاضر در جامعه ما توجه به مطالعه و کتابخوانی کم است و این شایسته ملت مسلمان نیست.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر مطالعه مسئولان فرهنگی دارند خاطر نشان ساخت:اگر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را رایج کنیم و تولید کتاب را هم خوب گسترش دهیم، بخش عمده‎ای از وظایف فرهنگی دولت جمهوری اسلامی انجام می‎شود.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست