• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۳
  • شناسه خبر: 2507

فردا عضویت در کتابخانه‎های عمومی زنجان رایگان است

پیام ملت–مدیرکل امور کتابخانه های استان زنجان گفت:عضویت عموم مردم استان در روز دوشنبه ۲۴ آبان مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در تمامی کتابخانه های عمومی استان زنجان به صورت رایگان انجام می‎شود. امیرعلی نیک ...

پیام ملتمدیرکل امور کتابخانه های استان زنجان گفت:عضویت عموم مردم استان در روز دوشنبه ۲۴ آبان مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و imagesکتابدار در تمامی کتابخانه های عمومی استان زنجان به صورت رایگان انجام می‎شود.

امیرعلی نیک بخش با اشاره به فرهنگ سازی هر چه بیشتر مطالعه د رجامعه، افزود:به منظور افزایش سرانه مطالعه در کشور باید با روش های صحیح مردم را به کتابخوانی فرا خوانیم.
وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در بین شهروندان انجام می‎شود.
مدیرکل امور کتابخانه‎های استان زنجان افزود: علاقمندان جهت عضویت در کتابخانه های عمومی استان می توانند همان روز به کتابخانه ها مراجعه و با ارائه یک قطعه عکس و کارت ملی و تکمیل نمودن فرم عضویت به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی درآمده و از خدمات و امکانات بهره‎مند شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۲ باب کتابخانه عمومی در سطح استان در حال فعالیت هستند ابراز کرد: در سال گذشته ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مراجعه کننده به کتابخانههای استان داشته ایم که باید ظرفیت عظیم موجود در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
نیک بخش عنوان کرد: در طول یکسال گذشته تعداد کتابخانه های استان از ۸۸ به ۹۲ باب رسیده است.

انتهای پیام/ع

منبع:خبرگزاری موج رسا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست