• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۳
  • شناسه خبر: 2512

پروژه های عمرانی توام با برنامه ریزی های فرهنگی تحقق می یابد

پیام ملت–معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:اقدامات عمرانی اگر با برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی اجرایی شوند از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری میشود. سید بیوک موسوی در نشست شهرداران زنجان،اف ...

پیام ملتمعاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:اقدامات عمرانی اگر با برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی اجرایی n3334483-5443602شوند از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری میشود.

سید بیوک موسوی در نشست شهرداران زنجان،افزود:در حوزه آسیب‌های اجتماعی طی چند وقت اخیر مسائل و معضلات اجتماعی باید مد نظر همه دست اندرکاران شهری قرار گیرد که حل آن نیازمند همراهی همه مسئولان است و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی در خصوص اقدامات عمرانی در حوزه مدیریت شهری خاطر نشان ساخت: شهرداران باید در کنار تمام پروژه های عمرانی ، برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی را لحاظ کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه شهرداری‌ها  باید در کنار توجه به همه ابعاد زندگی شهری به ابعاد زندگی شهروندی هم توجه کنند،اظهار داشت: اگر به مسائل اجتماعی توجه نشود،آینده تحت تاثیر قرار می گیرد و همه ابعاد زندگی را به چالش می کشد و این اصلا خوشایند نیست.

موسوی ادامه داد: معضلات و آسیب های اجتماعی باید با دقت تمام زیر نظر تمام دست اندرکاران مدیریت شهری قرار گیرد و مسئولان در همه مسائل به آنان توجه داشته باشند.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیازمند توجه دانست و عنوان کرد: در صورتی که امروز برای مهار و رفع آسیب های اجتماعی چاره اندیشی نکنیم، این موضوع می تواند در سال های آتی ویرانگر باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به اینکه مسائل و معضلات اجتماعی باید مد نظر همه دست اندرکاران شهری قرار گیرد ،تصریح کرد: شهرداران به حتم با ارتباط تنگاتنگی که می توانند با فرمانداران داشته باشند، در کاهش این آسیب ها موثر هستند.

موسوی با بیان اینکه پیوند معنوی با اهل بیت مانع افزایش آسیبهای اجتماعی می شود،افزود: مردم زنجان ارتباط قلبی خوبی با اهل بیت دارند و باید توسعه نشاط و شادی به گونه ای باشد،که مردم این استان همانند عزاداری های باشکوهشان در شادی و نشاز نیز زبان زد عام و خاص باشند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست