• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۳
  • شناسه خبر: 2504

۵۰ درصد از در آمد شهرداری ها از عوارض تامین میشود

پیام ملت–سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: ۵۰ تا ۶۰ درصد درآمد شهرداری ها از محل دریافت عوارضی ها تامین میشود که علاوه بر پایدار نبودن مناسب استان زنجان نیست. رسول بیات در سمینار شهرداران زنجان با بیان اینکه توجه ...

پیام ملتسرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: ۵۰ تا ۶۰ درصد درآمد شهرداری ها از محل دریافت عوارضی ها تامین میشود که 13950724000011_photoaعلاوه بر پایدار نبودن مناسب استان زنجان نیست.

رسول بیات در سمینار شهرداران زنجان با بیان اینکه توجه به برنامه های راهبردی در شهرداری ها و مدیریت شهری امری ضروری است، افزود :شهر زنجان و همه شهرهای این استان با چالش ها و مشکلاتی مواجه هستند که نیازمند برخورداری از برنامه های راهبردی میان و بلند مدت هستند.

وی در ادامه نقش شهروندان را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان ساخت : در بحث آموزش شهروندی نیازمند اراده جدی متولیان هستیم و باید متوجه بود که به هر میزان که این آموزش ها موثر باشد می تواند به توسعه مسئولیت شهروندی و رعایت اخلاق کمک کند.

سرپرست فرمانداری شهر زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه بزرگترین سرمایه شهرداران و مدیریت شهری، شهروندان هستند، باید به اعتماد سازی میان آنان پرداخت.

بیات با اشاره به مدیریت جامع شهری بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی ،تصریح کرد: هم اکنون در شهر زنجان ۵۱۱ هکتار بافت فرسوده و ۱۷۵ هکتار سکونتگاه غیر رسمی وجود دارد که آمار ناخوشایندی برای شهر زنجان است.

وی با بیان اینکه در کنار کمیت به کیفیت زندگی شهری هم باید توجه کرد،اظهار داشت:امیدواریم تا دو ماه آینده در ورودی شهرها و روستاها به طور کامل پاکسازی شوند و دیگر شاهد زباله و نخاله های ساختمانی نباشیم.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست