• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 2527

برگزاری جشنواره زنان کار آفرین در زنجان

پیام ملت–مدیر عامل جمعیت زنان کار آفرین استان زنجان گفت:این جشنواره به منظور استعدادیابی بین زنان کارآفرین،در اوایل سال آینده در استان زنجان برگزار خواهد شد. زهرا فتحی به مناسبت هفته کار آفرینی در جمع خبرنگاران،با ...

پیام ملتمدیر عامل جمعیت زنان کار آفرین استان زنجان گفت:این جشنواره به منظور استعدادیابی بین زنان کارآفرین،در اوایل سال آینده در استانimg10265369 زنجان برگزار خواهد شد.

زهرا فتحی به مناسبت هفته کار آفرینی در جمع خبرنگاران،با اشاره به اینکه این  جمعیت ها با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین در استان تشکیل شده است،اظهار داشت : بانک اطلاعاتی کامل از زنان کارآفرین استان وجود ندارد و همه نهادها به صورت مجزا این بانوان را تحت پوشش دارند.

وی در این خصوص ادامه داد: با جمع آوری اطلاعات بانوان کارآفرین می‌توان حمایت‌های این حوزه را تجمیع کرده و به صورت هدفمند به فعالان این عرصه خدمات ارائه کرد تا شاهد نتیجه بهتری باشیم.

مدیر عامل جمعیت زنان کار آفرین استان زنجان تصریح کرد: این جمعیت زیر نظر استانداری زنجان فعالیت خود را آغاز کرده و به مراحل خوبی رسیده است.

زهرا فتحی با تاکید بر این‌ که معمولا زنان کارآفرین انرژی بیشتری برای معرفی توانمندی خود در سطح جامعه صرف می‌کنند، خاطر نشان ساخت: می‌توان گفت در بسیاری از موارد توانمندی بانوان کمتر مورد توجه قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا زنان کارآفرین حتی تا سه برابر بیشتر درگیر مشکلات این حوزه شوند.

وی، ادامه داد: یکی از اهداف این جمعیت ارائه مشاوره‌ در حوزه قوانین کار، بازاریابی و فروش محصولات است.

مدیر عامل جمعیت زنان کارآفرین استان زنجان از فعالیت مراکز مشاوره و اطلاع‌رسانی کارآفرینی به منظور ارائه مشاوره‌های تخصصی خبر داد و افزود: این ۶ مرکز خدمات مشاوره تخصصی در امر کارآفرینی را بر اساس فناوری‌های روز ارائه می‌دهند.

فتحی با اشاره به اینکه ارائه مشاوره در این مراکز بر اساس ظرفیت‌های استان ارائه می‌شود، اضافه کرد: ارزیابی فنی و اقتصادی طرح‌های نوآورانه و جدید نیز از دیگر خدماتی است که این مراکز ارائه می‌دهند.

وی یاد آور شد:ارائه خدمات در این مراکز تا زمانی که افراد موفق به انجام کار کارآفرینانه شده و محصول خود را به بازار عرضه کنند، ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست