• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۴
  • شناسه خبر: 2517

اجرای طرح همیاز گاز برای ۱۲ هزار دانش آموز زنجانی

پیام ملت–مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: امسال  ۱۲ هزار دانش آموز زنجانی با حضور ۳۳ کارشناس در سطح استان، با کاربردی ترین اصول ایمنی و مصرف بهینه انرژی اشنا میشوند. سید سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار پیام ...

پیام ملتمدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: امسال  ۱۲ هزار دانش آموز زنجانی با حضور ۳۳ کارشناس در سطح استان، با کاربردیimg08140995 ترین اصول ایمنی و مصرف بهینه انرژی اشنا میشوند.

سید سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت ،افزود: فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم و قواعد مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف در بین خانواه ها از طریق دانش آموزان، مدیران و مربیان آموزشی از مهمترین اهداف این طرح است.

وی با بیان اهمیت والای آموزش و نهادینه کردن الگوی مصرف بهینه انرژی؛ خاطر نشان ساخت: با بهره گیری از امکانات موجود، تمام تلاش خود را در اطلاع رسانی و آگاه سازی همشهریان عزیز در مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی به کار می بندیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه کاهش حوادث ناشی از گاز گرفتگی  و شناخت بیشتر در مصرف بهینه گاز باید فرهنگ سازی شود،افزود:کارشناسان شرکت گاز استان زنجان نسبت به انجام یک دوره آموزش نکات ایمنی در سطح مدارس ابتدایی اقدام نمودند.

عسگریان، تصریح کرد: دانش آموزان دختر و پسر زنجانی در این دوره آموزشی با نحوه استفاده صحیح از وسایل گاز سوز ،گاز گرفتگی و علائم آن ،راه های پیشگیری از گاز گرفتگی و خطرات ناشی از رعایت نکردن نکات ایمنی آشنا میشوند.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل آموزشی و فرهنگی یکی از مهمترین اولویت های این شرکت می باشد،افزود:برپایی مداوم این نوع برنامه های آموزشی و فرهنگی در مدارس،بازدهی مناسبی در کاهش مصرف گاز در بخش خانگی و تعداد حوادث ناشی از گازگرفتگی را در پی دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از همکاری صمیمانه با جراید ملی و محلی خبر داد و افزود:انجام مصاحبه های مختلف و تشریح چگونگی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی، اعلام آمار حوادث گاز گرفتگی،پخش و توزیع بروشورهای مختلف ایمنی، از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست