• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۶
  • شناسه خبر: 2560

همایش هزاره حضور ناصرخسرو در طارم برگزار می شود

پیام ملت–دبیر اجرایی همایش هزاره حضور ناصرخسرو در طارم گفت: به مناسبت هزارمین سال ورود ناصرخسرو به طارم این همایش در ۲۷ آیان ماه به میزبانی شهر آب بر برگزار میشود. منیژه قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت،افزود: ...

پیام ملتدبیر اجرایی همایش هزاره حضور ناصرخسرو در طارم گفت: به مناسبت هزارمین سال ورود ناصرخسرو به طارم این همایش در ۲۷ آیان ماه5427694_700 به میزبانی شهر آب بر برگزار میشود.

منیژه قاسمی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت،افزود:هدف از برگزاری این همایش شناسایی باستانی طارم، نگاهی به طارم در عصر ناصر خسرو و ورود به عصر ناصر خسرو است.

وی در خصوص برنامه های اجرایی این همایش خاطر نشان ساخت: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی اشعار ناصر خسرو با همكاری انجمن خوشنویسان طارم ، نمایشگاه صنایع دستی، مسابقه سفرنامه نویسی برای دانشجویان، اساتید و دبیران تاریخ و ادبیات طارم و دیدار از اماكن تاریخی از جمله برنامه های جانبی همایش هزاره حضور ناصرخسرو در طارم است.

دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه این همایش برای اولین بار در طارم برگزار می شود،تصریح کرد: امسال به پیشنهاد سرای ایران شناسی با همكاری پژوهشكده اسناد، انجمن ایرانی تاریخ، دانشگاه پیام نور طارم، فرمانداری، اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان و … برگزار می گردد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست