• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۶
  • شناسه خبر: 2574

۱۰استان از ایران ۲۵ موکب و ایستگاه صلواتی در شهر نجف برپا کرده اند

پیام ملت– رئیس ستاد بازسازی عتبات در نجف گفت: هم اکنون ۲۵ موکب و ایستگاه صلواتی از ۱۰ استان ایران در شهر نجف برپا شده است. به گزارش گروه اطلاع رسانی ستاد اربعین استان زنجان، علیرضا فداکار در جمع زائران اربعین حسینی ...

پیام ملت رئیس ستاد بازسازی عتبات در نجف گفت: هم اکنون ۲۵ موکب و ایستگاه صلواتی از ۱۰ استان ایران در شهر نجف برپا شده است.images

به گزارش گروه اطلاع رسانی ستاد اربعین استان زنجان، علیرضا فداکار در جمع زائران اربعین حسینی در محل موکب مرکزی ستاد اربعین استان زنجان افزود: با توجه به استقبال بالای عموم مردم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از سال گذشته با استقرار و حضور قرارگاه های ستاد اربعین و بازسازی در ایران و عراق توانسته ایم حداقل هایی را برای زوار فراهم کنیم با این حال حرکت میلیونی مردم هر سال ما را غافلگیر می کند.
علیرضا فداکار افزود: استان زنجان در زمینه خدمات رسانی به زوار اربعین فعالیت های گسترده ای انجام داده است.
وی با بیان اینکه استان زنجان برای دومین سال پیاپی با ستاد اربعین فعالیت می کند، افزود: مردم زنجان در زمینه برگزاری برنامه های پشتیبانی پیاده روی اربعین حرکت خوبی داشته اند و امیدواریم برای سال آینده این حرکت ها توسعه یابد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف با بیان اینکه همدلی و همکاری خیلی خوبی در استان زنجان بوده که این استان در زمینه اجرای طرح های ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات موفق عمل کرده است، گفت: حضور میلیونی زائران کشورهای مختلف و ایرانیان قابل وصف نیست و موکب های استان زنجان در ۶نقطه به زائران خدمات رسانی می کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات در نجف تصریح کرد: ۲ بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) طی ۲ مرحله در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و عید غدیر افتتاح شد و با توجه به استقبال و حضور گسترده زائران، از اول ماه صفر در اختیار زوار گذاشته شد.
فداکار از اتمام طلاکاری و مرمت گنبد حرم حضرت علی(ع) همزمان با ۱۷ ربیع الاول خبرداد و گفت: برنامه ریزی های گسترده برای مرمت و توسعه حرم حضرت علی(ع) در دست انجام است.
وی افزود: روزی که سید الشهداء با اهل بیت به کربلا حرکت کرد با تمامی هستی آمد و تمام هستی را هم در کربلا جا گذاشت و خداوند مقدر کرده که تمام هستی را برای این امام بسیج کند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات نجف با بیان اینکه هر سال بر حجم زائران اربعین افزوده می شود و شاهد مشارکت بالا و وصف نشدنی مردم ایران و عراق در این زمینه هستیم، افزود: قدرت و نیروی خاصی حرکت عظیم و باشکوه اربعین را راهنمایی و مدیریت می کند و این برادری و وحدت بین مردم ایران و عراق دشمنان را ناامید می کند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست