• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۲۷
  • شناسه خبر: 2582

توزیع ماهانه ۴۵۰ میلیارد ریال یارانه در سطح استان زنجان

پیام ملت–معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: ماهانه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در قالب یارانه در سطح استان توزیع می شود که این رقم طی یک سال به حدود ۶ هزار میلیارد ریال می رسد. بیوک موسوی با تاکید بر اینکه قشر آس ...

پیام ملتمعاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: ماهانه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در قالب یارانه در سطح استان توزیع می شود که این82310914-71178514 رقم طی یک سال به حدود ۶ هزار میلیارد ریال می رسد.

بیوک موسوی با تاکید بر اینکه قشر آسیب پذیر به حتم باید مورد حمایت دولت ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این حمایت نباید منحصر به نفری ۴۵۰ هزار ریال در ماه شود بلکه با اصلاح روش های حاضر باید سهم آنان از کمک ها بیشتر از این میزان باشد.

وی با اشاره به برکت های هشت سال دفاع مقدس،تصریح کرد: روزهای جنگ هیچ فردی فکر آن را هم نداشت که روزی ندای که توسط امام خمینی (ره) و اهل‌بیت (ع) در دل‌های مردم طنین‌انداز شده بود، چنان این دل‌ها را به هم پیوند بزند که امروز خیل عظیم مردم رهسپار کشوری شوند که هشت سال با آن جنگیده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استان زنجان با بیان اینکه شکوه راهپیمایی اربعین حسینی زبان زد تمام جهان است عنوان کرد: تحلیل گران بزرگ هم تصور نمی کردند که پس از جنگ بین ۲ کشور ایران و عراق، چنین اتفاقی بیفتد، چرا که شناختی از محبت اهل بیت و رهبری های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نداشتند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان نیز گفت: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان زنجان این افتخار را دارد که پیشتاز در عرصه خدمت‌گذاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده و به مناسبت‌ها و بهانه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های تقدیر از آنان را اجرا کند.

رضا پیرایش اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در حال حاضر در مجموع ۲۲۳ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر را در مراکز آموزشی تحت پوشش قرار داده است و می‌کوشد تا با مساعدت و یاری اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشکلات و مسائل آن‌ها را رصد و با تعامل و هماهنگی کامل با مراجع ذی‌ربط نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

وی با اشاره به ۳ هزار شهید، ۷ هزار جانباز و ۵۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در استان زنجان،افزود: این تعداد تحت پوشش بنیاد هستند و در بحث آموزش عالی تلاش کرده‌ایم که توازن و تعادل رعایت شده و هدایت تحصیلی مناسب داشته باشیم.

انتهای پیام /ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست