• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۸-۳۰
  • شناسه خبر: 2611

اجتماع بزرگ مدافعان حرم در زنجان برگزار می‌شود

پیام ملت–فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: اجتماع برزرگ مدافعان حرم در روز پنجم آذر با حضورسردار لشکر محسن رضایی برگزار می شود که خانواده شهدای مدافع حرم استان زنجان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند. ابولفضل ط ...

پیام ملتفرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: اجتماع برزرگ مدافعان حرم در روز پنجم آذر با حضورسردار لشکر محسن رضایی برگزار می شود که 82314590-71185672خانواده شهدای مدافع حرم استان زنجان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ابولفضل طهماسبی با اشاره به اینکه ۳۰ آبان‌ماه تا ششم آذرماه به هفته بسیج اختصاص دارد،افزود:در طی هفته بسیج ۲۵ عنوان برنامه در شهرستان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی هدف از برگزاری این مراسمات را گرامیداشت مقام بسیجی دانست و خاطر نشان ساخت:هفته بسیج در تبیین نقش و جایگاه بسیج و تقویت روحیه انقلابی و اقتدار ملی تاثیر بسزایی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: برگزاری حلقه های معرفتی بسیج در سطح پایگاههای مقاومت، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری یادواره آبروی محله در سطح حوزه های محلات، افتتاح طرح های اقتصادمقاومتی،واگذاری یک باب خانه محروم در روستای قره آغاج توسط بسیج سازندگی زنجان و غیره از برنامه های اجرایی سپاه ناحیه زنجان در هفته بسیج است.

ابولفضل طهماسبی به افتتاح پایگاههای مقاومت در سطح شهرستان زنجان و روستا ها،اشاره کرد و تصریح کرد: تیم‌های پزشکی به چند روستا اعزام می‌شوند.

وی با بیان برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی بسیج فرهنگیان با موضوع انقلابی‌گری و خدمتگزاری،ابراز داشت: بسیج قشر کارمندی و کارگری نیز اقدام به برگزاری هیئت منتظران با موضوع استکبارستیزی می‌کنند و برپایی ایستگاههای صلواتی از اقدامت بسیج اصناف است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به طرح مهر درخشان رضوی برای اعزام زیارت اولی‌ها به اماکن مقدس و حرم شریف معصومان(ع) اشاره کرد و افزود: هفت کاروان به اماکن زیارتی اعزم شدند و تلاش داریم خانواده‌های محروم و افراد بالای ۴۰ سال را به عتبات عالیات و آستان قدس رضوی اعزام کنیم.

انتهای پیام /ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست