• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۱
  • شناسه خبر: 2615

۳۳ درصد مدارس استان زنجان به اینترنت متصل هستند

پیام ملت–مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از ۷۲۰ مدرسه در استان زنجان به اینترنت متصل هستند واین تعداد، ۳۳ درصد مدارس استان را شامل می شود. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان،مرتضی تمجیدی با ا ...

پیام ملتمدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بیش از ۷۲۰ مدرسه در استان زنجان به اینترنت متصل هستند واین تعداد، ۳۳ dsc_7402درصد مدارس استان را شامل می شود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان،مرتضی تمجیدی با اشاره به اینکه تجهیز همه مدارس به سیستم فناوری و ارتباطات نیاز به هزینه سنگینی دارد که وزارت آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اجرای این کار نیست،افزود: با هوشمند سازی مدارس و کلاس ‌های درس‌، شاهد تغییر روش‌ های تدریس و حرکت به سمت کیفیت آموزشی هستیم.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۸ هزار کلاس درس وجود دارد که از این تعداد  دو هزار کلاس درس به اینترنت متصل هستند، بیان کرد: ۲۵ درصد از کلاس های استان به اینترنت منتصل هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان،با اشاره به اینکه کیفیت بخشی آموزشی یکی از محوری ‌ترین و اصلی ‌ترین مسائل و راهبرد های آموزش و پرورش است، اظهار داشت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند و با توانمندی ها و تکنولوژی ها روز دنیا آشنا شوند.

تمجیدی مهمترین و کلیدی‌ ترین برنامه آموزش و پرورش را ارتقای کیفیت آموزشی دانست و خاطر نشان ساخت: هوشمند سازی مدارس در اولویت کارها قرار دارد.

وی ادادمه داد: هوشمند سازی مدارس نیاز به آموزش معلمان دارد و باید معلمان به این فناوری روز آشنا باشند تا بتوانند تدریس کنند که از سال ۸۹ طرح هوشمند سازی مدارس شروع شده و در استان زنجان معلمان در دوره های آموزشی فناوری شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه استفاده از فناوری روز باعث افزایش یادگیری دانش آموزش می شود و معلمان هم بهتر می توانند مطالب را به صورت درست به دانش آموزان منتقل کنند، بیان کرد: استفاده از کامپیوتر با توجه به جذابیت و پویا نمایی که دارد باعث می شود دانش آموزان بیشتر به سمت یادگیری سوق داده شود.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست