• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۲
  • شناسه خبر: 2645

همه باید دست به دست هم دهند تا تفکر بسیجی حفظ شود

پیام ملت– امام جمعه ابهر گفت: برای حفظ نظام و کشور خود از گزند دشمنان همه باید دست به دست هم دهند تا تفکر بسیجی حفظ شود. حجت الاسلام جعفر رحیمی در دیدار بسیجیان با امام جمعه ابهر به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: تفک ...

پیام ملت امام جمعه ابهر گفت: برای حفظ نظام و کشور خود از گزند دشمنان همه باید دست به دست هم دهند تا تفکر بسیجی حفظ شود.img_1670

حجت الاسلام جعفر رحیمی در دیدار بسیجیان با امام جمعه ابهر به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: تفکر بسیجی همان باقی مانده و ادامه دهنده تفکر عاشورایی است و به فرموده امام خمینی(ره) اگر مسئولان کشور از تفکر بسیجی دور شوند به عذاب الهی دچار می شوند.
وی بر اهمیت و ارزش قائل شدن به بسیج و بسیجیان تاکید کرد و افزود: متاسفانه در پیاده روی اربعین گروهی از بسیجیان ما در مرز مهران ماندند و نتوانستند در این مراسم باشکوه شرکت کنند در حالی که از مسئولان انتظار می رفت تدبیری بیندیشند تا در این۴۰ روز مردم بتوانند بدون ویزا به کربلا مشرف شوند.
امام جمعه ابهر یادآور شد: این تفکر بسیجی بود که به داعش گفت اگر خون خود را هم بریزیم دشمن را نابود می کنیم و همین تفکر بود که داعش را هراسان کرده است.
وی تصریح کرد: همواره در طول تاریخ، جنگ بین حق و باطل بوده است و باید با درس گرفتن از زیارت عاشورا خانواده خود را جزء آل رسول الله قرار دهیم تا دچار زیان نشویم و پشتیبان جبهه حق باشیم.
حجت الاسلام رحیمی ابراز کرد: بسیجی باید در شناخت دوست و دشمن و در شناخت حق و باطل وانماند و خط حسینی را از مسیر یزیدی مشخص کند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این جلسه افزود: کشور ما برای رسیدن به تمدن اسلامی حرکت و پویایی خود را دارد و در این مسیر نیز همواره دشمنان ما کمین کرده اند از این رو بسیجیان باید هوشیار باشند و شیطنت های دشمن را مقطعی ندادند و به یاد بسپارند باید مراقب دشمنان داخلی نیز باشند.
سرهنگ فروزنده بیان کرد: دشمن به دلیل شکست هایی که از انقلاب اسلامی خورده است تجربیاتی را بدست آورده که با استفاده از این تجربیات و تکنولوژی با نفوذ و جنگ نرم و با استفاده از فضای مجازی و با مطرح کردن مسائلی مانند کنسرت و کوروش سعی دارد ذهن مردم را از مسیر اصلی منحرف کند.
وی یادآور شد: مردم کشور ما همواره نشان داده اند که گوش به فرمان رهبر خود بوده اند و رویدادها را از دریچه نگاه رهبری می نگرند و از این رو هیچ گاه دچار لغزش نمی شوند.
فروزنده تاکید کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر نیز همواره در جهت مصون سازی بسیجیان و جوانان قدم برداشته و سعی در هوشیار کردن جوانان در مقابل حرکات دشمن دارد.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر ابراز کرد: امروز طنین تفکر بسیجی از مرزهای ما گذشته است و نشان می دهد کشور ما توانسته است انقلاب خود را همراه با تفکر بسیجی به دیگر نقاط جهان صادر کند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست