• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۳
  • شناسه خبر: 2666

۱۲۰ اثر هنری در سومین چهلواره نقاشی نقش شعور زنجان ارائه شد

پیام ملت –معاون  فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان گفت: امسال به مناسبت اربعین حسینی بیش از ۱۲۰ اثر هنری در سومین چهلواره نقاشی نقش شعور زنجان ارائه شد. سعید صفوی با اشاره به اینکه هنرمندان نقاش زنجانی امروز با هنر خود ...

پیام ملتمعاون  فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان گفت: امسال به مناسبت اربعین حسینی بیش از ۱۲۰ اثر هنری در سومین چهلواره نقاشی نقش شعور زنجان ارائه شدindex.

سعید صفوی با اشاره به اینکه هنرمندان نقاش زنجانی امروز با هنر خود در قاب تصویر و بوم نقاشی آثار فاخری را تقدیم امام حسین(ع) کردند افزود: این آثار چکیده باور و اعتقاد و ارادت قبلی هنرمندان زنجانی به امام سوم شیعیان بوده است.

وی از برگزارش کارگاه آموزشی در این چهلواره خبر داد و تاکید کرد: علاوه بر این کارگاه آموزشی نمایشگاه عکس عاشورایی با ارائه آثار عکسان زنجانی برگزار شده است.

معاون شهردار زنجان با بیان اینکه هر چیزی که بخواهد در قالب هنر بگنجد جاودانه و ماندگار خواهد بود، یاد آور شد: .. این چهلواره در سال گذشته با ۱۰۰ اثر هنری و سال قبل از آن نیز با ۶۰ اثر برگزار شده بود.

صفوی اربعین امام حسین(ع) را نقطه عطف مهمی در تاریخ جهان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز محبان امام سوم شیعیان با پای پیاده از نجف به کربلا می روند تا در غم و اندوه امام خود شریک باشند.

وی ادامه داد: با ارائه ایده برگزاری چهلواره نقاشی نقش شعور در تلاش هستیم برای روزهای تعطیل مذهبی برنامه فرهنگی-هنری با حضور هنرمندان شهر زنجان برگزار کنیم.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست