• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 2707

دستگاه های اجرایی باید زیر تیغ نقد منصفانه مطبوعات باشند

پیام ملّت – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مطبوعات میزان الحراره جامعه هستند و باید دستگاه های اجرایی را زیر تیغ نقد منصفانه خود قرار دهند. سیدبیوک موسوی در جمع مدیران مسئول مطبوعات، رسانه‌ها و خ ...

پیام ملّت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مطبوعات میزان الحراره جامعه هستند و باید دستگاه های اجرایی را زیر تیغ نقد منصفانه خود قرار دهند.

سیدبیوک موسوی در جمع مدیران مسئول مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاریهای استان افزود: بدون فعالیت مطبوعات، مسئولان از بسیاری بخش ها مغفول می مانند.
وی تاکید کرد: هر مدیری که مسئولیتی را پذیرفته است باید پاسخگو باشد و هیچ دری نباید بر روی رسانه ها بسته باشد
چرا که این خلاف سیاست های دولت است.
به گزارش ایرنا ، موسوی بابیان اینکه اصحاب رسانه نیز به دور از عداوت و کینه بوده و با موضوع های مختلف مبالغه آمیز برخورد نکنند، تاکید کرد: اصحاب رسانه فضای همدلی و مودت موجود در استان را مغتنم بشمارند و آن را پاس بدارند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه برای رشد و توسعه کشور نیازمند وحدت و انسجام هستیم گفت: نمایندگان مردم در مجلس، مسئولان و مطبوعات باید با همدلی و ایجاد بسترهای لازم در جهت داشتن جامعه ای پیشرفته تلاش و از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کنند.
احمد بیگدلی با تاکید بر لزوم پرهیز از تخریب یکدیگر افزود: هدف، رشد و تعالی کشور است و در راه رسیدن به این هدف همگان باید همسو باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست