• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۰۵
  • شناسه خبر: 2698

عده‎ای می‎خواهند بسیج را خانه‎نشین کنند

پیام ملّت – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‎ای می‎خواهند بسیج را خانه‎نشین کرده و با تبلیغات دروغین، بسیج را در مقابل مردم نشان می‎دهند. سرلشکر پاسدار محسن رضایی در همایش شکوه پایداری با عنوان تجمع مدافعان حرم ...

پیام ملّت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‎ای می‎خواهند بسیج را خانه‎نشین کرده و با تبلیغات دروغین، بسیج را در مقابل مردم نشان می‎دهند.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی در همایش شکوه پایداری با عنوان تجمع مدافعان حرم در استان زنجان اظهار داشت: ماه غم‌انگیز تاریخ اسلام را پشت سرمی‎گذاریم که این ایام را تسلیت می‎گویم.

وی افزود: فقدان دو یار انقلاب اسلامی یعنی آیت‎الله موسوی اردبیلی و موذن‌زاده اردبیلی را تسلیت می‎گویم.

به گزارش فارس ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بسیج یعنی اخلاص، صداقت و فداکاری بزرگ برای ملت، انقلاب و تصمیم بزرگ، گفت: بسیج یعنی عبور از سختی‏‌ها، با دست خالی به جنگ رفتن، غلبه بر تردید و دودلی و شک و در یک کلام بسیج یقین است.

وی افزود: استان زنجان یکی از زادگاه‌‏های بزرگ بسیج است و زنجانی‌ها همزمان با آغاز جنگ نیز نخستین کسانی بودند که به جنگ رفتند و ۳ هزار شهید و ۶ هزار جانباز را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

رضایی با بیان اینکه بسیج بازتاب روح ولایت است و نور ولایت در آیینه ملت ایران تبلور یافت و بسیج شکل گرفت، افزود: بسیج تبلور خشم ملت ایران در صحنه کارزار با استکبار جهانی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تبیین کرد: بسیج مشت آهنین ملت ایران در مقابل متجاوزان صدامی بوده است، بسیج یعنی آزادی خرمشهر، مهران، پنج استان ایران، زینبیه و دمشق، عراق، موصل، حلب و لبنان و این درخت تناور از نور ولایت،ایمان و اسلام سرچشمه گرفته است.

وی تشریح کرد: عده‎ای می‎خواهند بسیج را خانه‎نشین کرده و با تبلیغات دروغین، بسیج را در مقابل مردم نشان می‎دهند و گاهی با نفوذ در بسیج قصد سوء استفاده دارند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که با بیداری ملت ایران مخالف هستند، مخالف بسیج بوده و قصد سازش و معامله‎گری با دنیا را دارند، افزود: استکباران، ظالمان و هواداران آنان در داخل منطقه با بسیج، قیام و خشم انقلابی، ملت ایران و نظام مخالف بوده و دشمنی می‎کنند.

رضایی با بیان اینکه بسیج ابتدا با استکبار، ظالمان و متجاوزین دشمن است و به این دشمنی افتخار می‎کند، افزود: از ابتدای شکل‎گیری تاکنون بسیج به مبارزه ادامه داده و می‎دهد و بسیج امروز با جبهه گسترده‎ای از داخل تا منطقه و جهان مواجه است.

وی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی در زمان دولت‎های گذشته آمریکا و آینده همواره وجود داشته و دارد، تصریح کرد: بسیج با اقتصاد مقاومتی در مقابل این جبهه ایستادگی می‎کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: تلاش استکبار و مخالفان انقلاب تضعیف ارتباط ولایت و رهبری با مردم بوده و تلاش می‏‌کنند تا این نور الهی را خاموش کرده و بتوانند وارد منطقه و ایران شوند.

رضایی گفت: دشمنان در تلاشند تا ارتباط نیروی انقلاب و بسیجی‏‌ها را قطع کنند و امروز نبرد بر سر ارزش‌‏ها و ارتباط انقلاب با دریای بیکران مردم است و همه مانند جنگ احزاب دست به دست هم داده و در این وادی تلاش کرده و مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

وی افزود: ریشه‎های فساد زیر سایه برنامه‎ریزان خارج از کشور است و تا زمانی که ارزش‎ها و ولایت و رهبری و بسیج در صحنه حضور دارند دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در گذشته با ترور، جنگ و انفجار با نظام اسلامی مقابله می‌کردند، توضیح داد: امروز دشمنان با توطئه جدید به میدان آمده‎اند و از همه ابزارها برای این موضوع استفاده می‎کنند.

رضایی با بیان اینکه امروز جبهه فراگیر و جنگ فراگیر روبه‌روی بسیجیان است و این امتحان، امتحان بزرگی برای احزاب، علما، روحانیون، بسیجیان و سپاهیان است تا مرز ایستادگی را بسنجند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث گذشته مثل جنگ و شورش‎ها، ملت ایران و جوانان با روحیه بسیجی توانستند جنگ را به اتمام رسانده و نیروافزایی کنند، یادآور شد: دشمنان می‎خواستند با جنگ ما را شکست بدهند، اما با جنگ قدرت ما افزایش یافت.

وی گفت: انفجارها و ترورها خاموش و نیروی امنیتی قوی ایجاد شد و امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) اجازه نمی‎دهند داعش بتواند اقدامات خود را در داخل کشور انجام دهد.

رضایی تصریح کرد: ارتش بیست میلیونی شکل گرفته است و با موج جدیدی در اقتصاد، فرهنگ مواجه هستیم و دولتمردان، دانشگاهیان، علما، روحانیون، بسیجیان باید ضمن اینکه تحریم اقتصادی را کنترل کنند به شکوفایی اقتصاد نیز کمک می‎کنند.

وی بر ضرورت شناسایی آسیب‎ها در جبهه جدید تأکید کرد و گفت: با شناخت عقب‎ماندگی‎ها، ضعف‎ها، برتری‎ها باید نقشه راه را درست ترسیم کنیم تا تحریم‎های اقتصادی را کنار زده و درآمدزایی و ایجاد اشتغال کنیم تا دانشمندان مایل به حضور در ایران شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اقتصاد ایران باید در این تحریم به شکوفایی برسد و با مقابله با تهاجم فرهنگی، فرهنگ اسلامی تقویت شود که تجربه گذشته ما نشان می‎دهد که چنین کاری شدنی است.

رضایی ادامه داد: در ایران توان وجود دارد که باید با به کار بستن فرمول همان فرمولی که در بسیج به کار گرفته شد و در تجهیزات نظامی و جنگ در پیش گرفته شد در اقتصاد و فرهنگ نیز استفاده شود.

وی بیان داشت: باید تردید را کنار گذاشته و منتظر نشد که آمریکایی‎ها نظرشان نسبت به ما عوض شده و سرمایه و تجهیزات برای ما ارسال کنند، چراکه این کار بیهوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یک عده دچار تردید هستند، افزود: در ایام هفته بسیج از مسئولان می‎خواهیم دودلی و تردید را کنار گذاشته و راه امام راحل را که پیروی از مقام معظم رهبری است، ادامه دهند.

وی با بیان اینکه ما روحیه خستگی‏‌ناپذیری بسیجیان خرمشهری و حاضران در سوریه و حلب را نیازمند هستیم، افزود: عده‎ای دارای انگیزه‏‌های پایینی هستند، این افراد به این دلیل به امام پیوستند که شاه برود؛ وقتی شاه رفت این افراد انگیزه دیگری نداشتند.

رضایی گفت: راه طولانی در پیش داریم و کسانی که در وسط راه انگیزه خود را از دست می‎دهند نمی‎توانند راه را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه افراط، تفریط، فرقه‎گرایی و ایستادگی در مقابل رهبری، بازی کردن در میدان دشمن است، افزود: ریسمان شناخته شده‎ای به نام ولایت، قرآن و ارزش‏‌های انقلابی وجود دارد که همه باید در این مسیر حرکت کنند و از بسیج که محضر وحدت و برادری است، الگوگیری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز موفقیت‏‌های جبهه انقلاب در داخل و خارج ایران دیده می‏‌شود و امروز مسئولان بسیجی به سهم خود کار می‌‏کنند اما حرکت ما کند شده است و نیازمند حرکت سریع‎تر در این مسیر هستیم.

رضایی با بیان اینکه حداکثر همراهی از سوی مقام معظم رهبری و مسئولان برای برجام انجام شد و این تست خوبی برای میزان قابلیت اعتماد بودن آمریکا بود، افزود: باید به خودمان برگردیم و با استفاده از ظرفیت‏‌های کشور، نظام اسلامی را با تحول مواجه کنیم.

وی دذر بخش دیگری از سخنان خود تبیین کرد: در کل کشور دو سه استان در علم و فناوری می‎توانند، برند جهانی داشته باشند که استان زنجان از طریق فروش علم و فناوری می‎تواند موفقیت‎های چشمگیری به دست آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عصای حضرت موسی امروز بسیج است اما باید دولت، قوه قضائیه و مجلس این بستر را فراهم کنند، افزود: سپاه و بسیج نیز باید برای کمک به دولت و مجلس در صحنه باشند.

وی افزود:بسیج مردم سالاری و مردم‎داری است و امروز در جنگ اقتصادی باید بسیج آماد‏ه‌تر باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست