• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 2767

اکبر اعلمی و سید محمد حسینی ، سخنرانان ۱۶ آذر دانشگاه زنجان

پیام ملّت – مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو، گفت: به همین مناسبت سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ ارشاد اسلامی و اکبر اعلمی نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس شورای اسلامی در دانشگاه زنجان س ...

پیام ملّت مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو، گفت: به همین مناسبت سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ ارشاد اسلامی و اکبر اعلمی نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس شورای اسلامی در دانشگاه زنجان سخنرانی می‌کنند.

علی سپهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش، اظهار کرد: برای این هفته در دانشگاه زنجان برنامه‌های بسیار متنوعی برای برگزاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان به عنوان دبیرخانه استانی گرامیداشت هفته پژوهش در کشور انتخاب شده است، اضافه کرد: حضور چهره‌های مطرح کشوری در دانشگاه زنجان در این هفته از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته پژوهش است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان تصریح کرد: به منظور گرامیداشت روز دانشجو برنامه‌ای با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه ۱۳ آذرماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

سپهری ادامه داد: برنامه مذکور ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن سهروردی دانشگاه زنجان با عنوان از حقیقت تا هیاهو و به مناسبت ۱۶ آذرماه روز دانشجو برگزار خواهد شد.

وی همچنین از حضور اکبر اعلمی در برنامه‌های روز دانشجو و هفته پژوهش در دانشگاه زنجان خبر داد و افزود: برنامه فوق نیز به همت تشکل انجمن اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان در رابطه با برنامه‌های ویژه هفته پژوهش در این دانشگاه ابراز کرد: روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان و مسؤولان دیگر برنامه ویژه گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

سپهری با اشاره به محل برگزاری این همایش اظهار کرد: مراسم مذکور در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد و در این مراسم از حدود ۲۵ پژوهشگر برتر استان زنجان تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته پژوهش همچنین نشست‌های تخصصی نیز در سالن شهید مجید شهریاری دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به اکران فیلم‌ها در این دانشگاه، اظهار کرد: با توجه به درخواست انجمن‌ها و تشکل‌ها دانشجویی اکران فیلم در دانشگاه زنجان مورد بررسی قرار گرفته و اجازه اکران داده می‌شود.

سپهری بیان کرد: بر همین اساس درخواست اکران فیلم یتیم‌خانه ایران به دانشگاه زنجان داده شد و با توجه به استقبال خوب دانشجویان از اکران این فیلم در دانشگاه، فیلم یتیم‌خانه ایران ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۴ آذرماه در سالن غدیر به نمایش در می‌آید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست