• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۱
  • شناسه خبر: 2755

سرعت غیر مجاز در محور زنجان- دندی ۳ کشته و زخمی بر جای گذاشت

پیام ملّت – رییس پلیس راه زنجان گفت : ساعت ۳۰ :۹ صبح امروز در محور زنجان – دندی به علت سرعت غیر مجاز و نبستن کمربند ایمنی حادثه ای رخ داد که متاسفانه ۳ کشته و زخمی بر جا گذاشت .  علی اصغر شیر محمدی  افزود :متاسفانه ...

پیام ملّت رییس پلیس راه زنجان گفت : ساعت ۳۰ :۹ صبح امروز در محور زنجان – دندی به علت سرعت غیر مجاز و نبستن کمربند ایمنی حادثه ای رخ داد که متاسفانه ۳ کشته و زخمی بر جا گذاشت .1904012

 علی اصغر شیر محمدی  افزود :متاسفانه در این حادثه راننده پیکان براثر نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرت شد و جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد:دو سرنشین دیگر این خودو نیز مصدوم شد و علت حادثه  تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده گزارش شده است.

رئیس پلیس راه زنجان با شاره به اینکه با وجود بارش برف در گردنه و بارش باران در همه محور سبب لغزنده بودن محورها شده است، اظهار کرد: اگر بارش برف در گردنه‌های استان زنجان ادامه داشته باشند تردد در برخی از گردنه‌ها با زنجیز چرخ امکانپذیر خواهد بود.

شیر محمدی یاد آور شد :مسافرانی که مقصدشان به مناطق کوهستانی بوده حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند ،همچنین بارش برف در گردنه تهم- چورزق حاکم بوده و اگر این بارش ادامه داشته باشد تردد در این گردنه با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: رانندگان در حین تردد از سرعت غیرمجاز خودداری کنند و بیشتر تصادفاتی که صحنه‌های دلخراشی را منجر می‌شوند به دلیل سرعت غیرمجاز اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راه زنجان نیز از بارش باران علاوه بر آزادرراه‌ها در محورهای زنجان – بیجار، زنجان – دندی، زنجان – طارم، ابهر – خدابنده و خدابنده – همدان خبر داد.

لازم به ذکر است براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه در زنجان فعال بوده و که این بارش ممکن است در برخی از مناطق به صورت رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست