• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۳
  • شناسه خبر: 2776

توانمندسازی سکونت گاههای غیررسمی باید به معنای واقعی تحقق یابد

پیام ملت–فرماندار زنجان گفت:توانمند سازی سکونت های غیر رسمی به ویژه در محلات باید با همکاری دستگاه های مرتبط به معنای واقعی تحقق یابد. رسول بیات ،در سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار و توانمند سازی و بهسازی شهری که ...

پیام ملتفرماندار زنجان گفت:توانمند سازی سکونت های غیر رسمی به ویژه در محلات باید با همکاری دستگاه ها13950724000011_photoaی مرتبط به معنای واقعی تحقق یابد.

رسول بیات ،در سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار و توانمند سازی و بهسازی شهری که با حضور شهردار و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، افزود: باید در زمینه مناسب‌سازی بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در استان زنجان بتوانیم اعتبارات ملی را جذب نماییم.

وی با انتقاد از اینکه ،متاسفانه تاکنون در سطح استان این جلسه بصورت جدی برگزارنمی شد ،ادامه داد: در راستای مرمت و بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده باید تمامی دستگاه های اجرایی برنامه عملیاتی مشخصی ارائه دهند وهمچنین برای پیشبرد و رسیدن به هدف کلی نیزباید از نهاد های مدنی و منطقه ای نیزکمک بگیریم.

بیات تصریح کرد :پیگیری و گسترش بافت های ناکار آمد ،ارتقاء اقتصادی با کمک مشارکت های مردمی و دستگاه های اجرایی و ارتقاءوضعیت عمومی ،فرهنگی و سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار زنجان ،تشکیل کارگرو های ویژه در زمینه ساماندهی سکونت های غیر رسمی را مهم دانست و اظهارداشت:در حال حاظر ،در سطح شهرستان ۴۲۰هکتار بافت تا ریخی ،۲۴۷ هکتار بافت فرسوده ،و ۲۲۰ سکونت های غیر رسمی وجود دارد که باید مرمت و بازسازی شود.

وی با تاکید بر اینکه ،مسئولین باید همکاری بین بخشی را به صورت جدی دنبال نمایند و با مدیریت در زمینه توانمند سازی و سامان دهی سکونت های غیر رسمی تلاش کنند.

بیات خاطر نشان ساخت:متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از منابع ملی در این زمینه استفاده کنیم و به دلیل پیگیر نبودن و ارائه ندادن گزارشات از جذب منابع محروم بوده ایم که پس از این باید هر دستگاهی در حیطه کاری خود جدی عمل نماید و گزارشات خود را به ستاد ارائه دهد تا بتوانیم از همه فرصت ها در زمینه جذب اعتبارات ملی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست