• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۶
  • شناسه خبر: 2825

کتاب داستان‌ها، نقل‌ها و افسانه‌های آشیقی زنجان رونمایی شد

پیام ملت–کتاب پژوهشی داستان‌ها، نقل‌ها و افسانه‌های آشیقی زنجان همزمان با هفته پژوهش در حاشيه هفدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار استان زنجان رونمایی شد. مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهرداري زنجان در ن ...

پیام ملتکتاب پژوهشی داستان‌ها، نقل‌ها و افسانه‌های آشیقی زنجان همزمان با هفته پژوهش در حاشيه هفدهمين نمايشگاه دستاوردهاي پژوهش، فناوري و فن بازار استان زنجان رونمایی شد.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهرداري زنجان در نشست خبری دبیران کمیته هاimagehandler-ashxی هفته پژوهش با اشاره به ،مسئولیت شهرداری زنجان در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی افزود: شهرداری زنجان به این عضویت و همچنین میزبانی افتخار می‌کند.

سعید ادیبان از توزیع ۲۴ استند اطلاع رسانی هفته پژوهش در سطح شهر زنجان خبر داد وادامه داد: سعی می‌شود، عرشه یکی از پل‌ها به شعاری که مفهوم این هفته را تبیین کند، اختصاص یابد.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شهرداري زنجان از ضبط دو برنامه رادیویی به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و یاد آور شد: شهرداری زنجان با هدف حمایت از طرح‌های پژوهشی چند قرارداد را منعقد کرده است.

وی، به تهیه و چاپ چند کتاب توسط شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: کتاب داستان‌ها، نقل‌ها و افسانه‌های آشیقی زنجان یکی از این کتاب‌ها است که با حمایت شهرداری ثبت ملی شده است که جزو میراث ناملموس محسوب می‌شود.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست