• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۶
  • شناسه خبر: 2813

کم رنگ شدن جبهه انقلاب در رسانه،زمینه ساز حضور رسانه های بیگانه

پیام ملت–مدیر عامل سازمان بسیج رسانه کشور گفت: کم کاری و کم رنگ شدن جبهه انقلاب در حوزه رسانه باعث تاثیرگذاری رسانه های استکبار شده است. مسعود بصیری در جمع خبرنگاران بر ضرورت پیوستگی  و همبستگی جبهه انقلاب تاکید کر ...

پیام ملتمدیر عامل سازمان بسیج رسانه کشور گفت: کم کاری و کم رنگ شدن جبهه انقلاب در حوزه رسانه باعث تاثیرگذاری رسانه های استکبار شده است.aaaaa

مسعود بصیری در جمع خبرنگاران بر ضرورت پیوستگی  و همبستگی جبهه انقلاب تاکید کرد و افزود: در محور تمام امور باید انقلاب و ارزش هخای آن در نظر گرفته شود و گرایش های قبیله ای و حزبی مانع از این اقدام نشوند.

وی با اشاره به ارزش های والای مقام شهید ،خاطر نشان کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم بعد از تقدیم این همه شهید به انقلاب اسلامی، آرمان های آنها را دنبال کرده و درگیر باندبازی، منافع گروهی و سیاسی نشویم.

مدیر عامل سازمان بسیج رسانه کشور،ادامه داد: باید همواره به یاد داشته باشیم بعد از تقدیم این همه شهید به انقلاب اسلامی، آرمان های آنها را دنبال کرده و درگیر باندبازی، منافع گروهی و سیاسی نشویم.

بصیری یاد آور شد: شهدا شاهد اعمال و رفتار ما هستند و نمی توان با درگیری های قبیله ای و حزب بازی راه شهدا را ادامه داد و  ما بعداز شهدا چه کرده ایم و چقدر ما حاضر شده ایم به خاطر ارزش های و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی از حزب بگذریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها بهترین وسیله برای بیان حقایق اسلام و جمهوری اسلامی هستند، در مورد تمدید تحریم‌ها علیه ایران بیان کرد: رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه امروز اذعان دارند که این موارد نقض برجام است و باید رسانه‌ها، افکار عمومی داخل را در مقابل این نقض آشکار توجیه کنند.

مدیر عامل سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در حال حاضر ۱۱۷ کانال فارسی و ۳ هزار برنامه رایگان ماهواره ای برای ایرانی ها به صورت رایگان برنامه پخش می شود.

بصیری اظهار کرد: مصیبتی که در فضای مجازی به وجود آمده نیازمند راهکار جدی حضور آگاهانه و با بصیرت است و به اندازه ای که به شلوار سوشا مکانی و چهره های مشهور شبکه های اجتماعی در فضای مجازی بها داد شد، به کاهش ۷۰ درصدی منابع آبی کشور فکر نمی شود.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست