• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۱۸
  • شناسه خبر: 2858

بیمه خانه‌های ۲۲ هزار مددجوی زنجانی در برابر حوادث غیر مترقبه

پیام ملت–مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت : طبق آمار مسکن و اسباب واثاثیه منزل ۲۲ هزار و ۳۷۰ خانوار مددجو درمقابل خسارات بیمه شده اند. هدایت صفری یکی از خدمات مهم کمیته امداد را عمران و بهسازی منازل مسکونی مددجو ...

پیام ملتمدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت : طبق آمار مسکن و اسباب واثاثیه منزل ۲۲ هزار و ۳۷۰ خانوار مددجو درمقابل خسارات بیمه شده اند.index

هدایت صفری یکی از خدمات مهم کمیته امداد را عمران و بهسازی منازل مسکونی مددجویی دانست و اظهار داشت: خدمات کمیته امداد در این بخش شامل بهسازی، نوسازی، احداث، تعمیر کلی و جزئی است.

وی با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته ۳ هزار و ۸۵۰ منزل مسکونی مددجویی در زنجان بهسازی و مقاوم‌سازی شده است،تصریح کرد:با توجه به اینکه داشتن مسکن یکی از نیازهای اصلی مددجویان است، از همین ارائه خدمات عمرانی گام مهمی در توانمندسازی جامعه هدف محسوب می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از دیگر اقدامات پیشگیرانه این نهاد را برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری ازاعتیاد و مشاوره های قبل از ازدواج اعلام کرد ویادآور شد: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در دوره های آموزشی امداد و نجات شرکت کرده‌اند.

صفری با بیان اینکه ایمنی بیشتر موجب کاهش صدمات ناشی از حوادث می‌شود، خاطر نشان ساخت: لازم است در این بخش بسته های مختلف مشاوره‌ای و پیشگیرانه برای مددجویان در مواقع آسیب و بحران از جمله آتش سوزی، زلزله و … طراحی پیش‌بینی شود.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست