• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۰
  • شناسه خبر: 2876

وحدت کشور در برابر تمدید تحریم ها بر همگان آشکار است

پیام ملت–نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در ایران یک قانون و یک رهبر وجود دارد و همین امر سبب شده که در برابر تمدید تحریم ها، همه قوای کشور یکپارچه عمل کنند. حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز ...

پیام ملتنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در ایران یک قانون و یک رهبر وجود دارد و همین امر سبب شده که در برابر تمدید تحریم ها، همه قوای1902978 کشور یکپارچه عمل کنند.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته،افزود: از روز نخست اعلام کردیم که مذاکرات هسته‌ای برای این بود که دنیا به ذات آمریکا پی‌ ببرد و اگر برخی به دروغ‌های آمریکا خوشبین بودند نیز به جنس درندگی آنها پی‌ ببرند.

وی با اشاره به آغاز ولایت امام زمان(عج)،این عید را به امام مسلمین و مردم ایران تبریک گفت و خاطر نشان کرد: همه باید برای آماده کردن زمینه حضور آن حضرت تلاش کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۱۹ آذر سال ۶۳، سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریان ها و گروهک های منحرف، چپ و کمونیستی در صدد بودند تا هویت انقلاب را در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منحرف کنند ولی هشدار به موقع حضرت امام(ره) آنان را ناکام گذاشت.

آیت الله خاتمی ادامه داد: این شورا خدمات شایانی را انجام داده است اما کار فرهنگی اصل و پایه است و هر چه قدر سرمایه گذاری شود، باز هم کم است.

وی به ۲۰ آذر مصادف با تاریخ سالروز تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر اشاره کرد و افزود: اکنون آنان که خود را سردمدار و حامی حقوق بشر معرفی می کنند، جانی ترین و پلیدترین افراد هستند و جنایت های متعددی را در نقاط مختلف دنیا به ویژه در کشورهای سوریه، عراق و یمن برای رسیدن به اهداف و منافع خود مرتکب می شوند.

امام جمعه زنجان، تصریح کرد: همه حرف هایی که دولت های بزرگ برای حقوق بشر می زنند برای این است که مال ضعیف را ببلعند.

حجت الاسلام خاتمی هفته وحدت را مظهر اتحاد مسلمانان دانست و اظهار کرد: شیعه و سنی باید با بصیرت و موقع شناسی در برابر دشمن مشترک خود بایستند و مراقب باشند تا در دام تاکتیک های تفرقه افکنانه استکبار و استعمار پلید نیفتند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست