• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 2917

شماره تماس ۱۳۷ آماده دریافت گزارش شهروندان زنجانی برای ساماندهی کارتن خواب ها

پیام ملت –معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: شهروندان زنجانی در صورتی که در خیابان افراد فاقد محل سکونت یا کارتن خواب مشاهده کردند، موارد را با شماره تلفن ۱۳۷ گزارش دهند. غلامحسن احمدی با بیان اینکه، متاسفانه هم اک ...

پیام ملتمعاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: شهروندان زنجانی در صورتی که در خیابان افراد فاقد محل سکونت یا کارتن خواب مشاهده کردند، موindexارد را با شماره تلفن ۱۳۷ گزارش دهند.

غلامحسن احمدی با بیان اینکه، متاسفانه هم اکنون مکانی خاص برای اسکان افراد بی خانمان یا در راه مانده وجود ندار افزود: افراد بی‌بضاعت یا کسانی که محلی برای اسکان ندارد، موضوع را به شهرداری گزارش دهند، تا مسئولان شهری در اسرع وقت برای اسکان آنان دست به کار شوند.

وی ادامه داد: با تمام این کاستی ها، شهرداری آماده است تمام افراد سالم بی بضاعت، بی خانمان یا در راه مانده را با هزینه شخصی در محل مناسب یا مسافرخانه اسکان دهد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با تاکید بر اینکه این موضوع شامل حال معتادان نمی شود و شهرداری در خصوص ساماندهی معتادان مسئولیت نمی پذیرد،اظهار داشت: این جریان تا زمان آماده شدن، گرمخانه ادامه دارد و پس از آماده شدن این فضا، به حتم افراد بدون مکان برای اسکان در گرمخانه پذیرفته خواهند شد.

احمدی با اشاره به اینکه، کارهای عمرانی گرمخانه زنجان تمام شده است و در صورتی که اعتبار مورد نیاز برای خرید تجهیزات تامین شود، امسال به بهره برداری می رسد ،یاد آور شد: در این گرمخانه ۳۰ تخت برای مردان و ۲۰ تخت برای زنان پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان ساخت: در این گرمخانه یک وعده غذای گرم، محل استحمام، سرویس بهداشتی و استراحت شبانه ایجاد می شود.

انتهای خبر/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست