• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۲
  • شناسه خبر: 2949

میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در زنجان افزایش یافت

پیام ملت–مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: طی ۸ ماهه امسال میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در بخش های صنعت، کشاورزی و حمل و نقل این استان روند افزایشی داشت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورد ...

پیام ملتمدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: طی ۸ ماهه امسال میزان مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در بخش های صنعت، کشاورزی و حمل و نقل این استان روند افزایشی داشت.naft

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زنجان، محمود آقامحمدیان افزود: میزان مصرف نفتگاز در بخش صنعت طی ۸ ماهه امسال ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که این میزان مصرف با توجه به مصرف ۲۶ میلیون و ۱۶۰ هزار لیتری مدت مشابه سال قبل افزایش ۶ درصدی دارد.
وی اظهار کرد: مصرف نفتگاز در بخش کشاورزی این استان نیز روند افزایشی داشته به طوری که میزان مصرف ۸ ماهه سال جاری ۵۲میلیون و ۹۵۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزارلیتر بوده است که افزایش ۶ درصدی را نشان می دهد.
آقامحمدیان افزود: روند افزایشی مصرف سوخت در بخش حمل و نقل نیز ادامه داشته به طوری که میزان مصرف ۸ ماهه امسال ۱۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بود که این میزان نشان از افزایش ۸ درصدی نفتگاز در این بخش دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ادامه داد: میزان نفتگاز ارسالی به نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه در۸ ماهه سال جاری ۵۱ میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر بوده که نسبت به ارسالی در مدت مشابه سال قبل با حدود ۶۴ میلیون و ۹۹۰ هزار لیتر حاکی از روند کاهشی ۲۰ درصدی در مدت یاد شده دارد که این کاهش نیز ناشی از شروع زودتر سرما در سال قبل نسبت به سال جاری بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع مصرف مجموع نفتگاز نیروگاهی و غیر نیروگاهی در ۸ ماهه امسال ۳۲۸ میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر و در مدت مشابه سال قبل ۳۲۱ میلیون و ۶۹۰ هزار لیتر به ثبت رسیده است.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست