• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 3005

تردد در گردنه های کوهستانی زنجان، به سختی امکانپذیر است

پیام ملت –رییس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف همراه با کولاک و مه غلیظ در گردنه های کوهستانی و ارتفاعات این استان حاکم و تردد در این مسیرها فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است. سرهنگ اصغر شیر محمدی در گفت ...

پیام ملترییس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف همراه با کولاک و مه غلیظ در گردنه های کوهستانی و ارتفاعات این استان حاکم و ت119355_317ردد در این مسیرها فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

سرهنگ اصغر شیر محمدی در گفتگو با پیام ملت ، با بیان اینکه  پدیده مه در گردنه های استان زنجان وجود دارد و این پدیده درگردنه های برفگیر موجب کاهش دید رانندگان شده است،افزود: در حال حاضر بارش برف برخی محورهای استان نظیر زنجان – طارم وزنجان –چورزق  واتوبان زنجان – قزوین را لغزنده کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راه و راهداری و سایر نیروهای فعال در طرح زمستانی در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر هستند، وعملیات برف روبی و نمک پاشی در همه محورهای برف گیر و گردنه های استان زنجان نیز انجام شده است

رییس پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: رانندگان هنگام تردد در گردنه های کوهستانی دقت کنند چرا که وزش باد در گردنه های کوهستانی باعث می شود رانندگان نتوانند خودرو را به خوبی کنترل کنند.

شیر محمدی از همه رانندگانی و کسانی که قصد تردد در جاده ها را دارند، خواست خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ، لاستیک یخ شکن، وسایل گرمایشی، لباس گرم و جیره غذایی خشک کنند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست