• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 3000

تشکیل اولین مجمع عمومی انجمن زیتون در استان زنجان

پیام ملت–رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: با همت اتاق بازرگانی استان زنجان و در راستای قانون بهبود فضای کسب‌وکار اولین مجمع عمومی انجمن زیتون استان تشکیل شد. غلامحسین جمیلی هدف از تشکیل ا ...

پیام ملترئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: با همت اتاق بازرگانی استان زنجان و در راستای قانون بهبود فضای کسب‌وکار426239916_161482_11247528316506552943-400x267 اولین مجمع عمومی انجمن زیتون استان تشکیل شد.

غلامحسین جمیلی هدف از تشکیل این انجمن را، ساماندهی فعالیت در حوزه تولید زیتون و جذب سرمایه‌گذاران درزمینه فرآوری این محصول عنوان کرد و افزود:استان زنجان جایگاه ویژه ای در تولید این محصول استراتژیک در کشور دارد وبا تشکیل این انجمن  می‌توان علاوه برافزایش ارزش اقتصادی این محصول سهم‌پذیری استان زنجان از کشاورزی ملی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه تشکیل این انجمن انعکاس انتظارت استانی در سطح ملی به همراه دارد،خاطر نشان کرد:  در صورت تشکیل  این انجمن اعضا خواهند توانست به عنوان تشکل استانی همتراز با انجمنهای ملی فعالیت نمائید و در تصمیمات کشوری تاثیرگذار باشند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر حمایت اتاق زنجان از تشکلهای استانی ، تصریح کرد: اتاق زنجان بر کلیه فعالیتهای این انجمن بصورت مستمر نظارت خواهد داشت و در تمامی مواردی که منجر به ایجاد چالش در منافع زیتون کاران استان گردد با جدیت برخورد خواهد نمود.

جمیلی در ادامه افزود:  ظرف ۴ سال گذشته ۷ انجمن در اتاق شکل گرفته است که امیدواریم این انجمنها  بتواند در احقاق حقوق اعضاء خود نقش موثری را ایفا نماید.

وی بااشاره به نقش و جایگاه اتاق های بازرگانی در سطح ملی  اظهار داشت :  متاسفانه علی رغم افزوده شدن کشاورزی به وظایف اتاقهای بازرگانی این بخش در کل اتاقهای بازرگانی  مغفول مانده و کمتر بدان توجه می شود که سعی در جبران آن داریم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به حمایت مالی اتاق زنجان از انجمنهای صنفی استان قول داد در صورت رضایت حداکثر اعضاء از محل اعتبارات  اتاق زنجان  حمایت مالی از این انجمن صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست