• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۲۸
  • شناسه خبر: 3031

مدرسه کسب و کار موجب تقویت ارتباط حوزه علم و صنعت خواهد شد

پیام ملت–استاندار زنجان گفت: با راه اندازی مدرسه کسب و کار صوفی زنجان یک گام به سمت ارتباط عملیاتی بین علم و صنعت برداشته خواهد شد. اسدالله درویش در آیین افتتاح مدرسه کسب و کار صوفی رازی در زنجان، افزود: برخی از اف ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت: با راه اندازی مدرسه کسب و کار صوفی زنجان یک گام به سمت ارتباط عملیاتی بین علم و صنعت برداشته خواهد شد.

اسدالله درویش در آیین افتتاح مدرسه کسب و کار صوفی رازی در زنجان، افزود: برخی از افراد جذب شده در دستگاه های دولتی و اجرایی در مشاغلی 82351325-71257340مشغول به خدمت هستند که هیچ تناسبی با رشته تحصیلی آنها ندارد.

وی با اشاره به اینکه از تعداد چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دانشجوی آماده به کار وارد بازار اشتغال می شوند، تصریح کرد:  سالانه فقط ۹۰۰ هزار نفر وارد چرخه اشتغال می شوند و از این تعداد نیز فقط ۱۰ درصد وارد رشته تخصصی خود می شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه فاصله بین کارگر و کارفرمایان زیاد است، خاطر نشان کرد: این فاصله  موجود بین نیروی کارگر ماهر و نیروهای تحصیل کرده ناشی از عدم ارتباط بین مهارت دیدگان و افرادی است که تحصیلات آکادمیک دارند.

درویش امیری اظهار کرد: اقتصاد مهارتی است که باید با پرورش نیروی کارآمد و ماهر عقب افتادگی ها را جبران کنیم و باید استان زنجان نیز از فرصت مدرسه کسب و کار به نحو احسن استفاده کند.
استاندار زنجان تربیت مدیر متخصص را از نتایج آموزش این مدارس عنوان کرد و گفت: تربیت دانش آموخته های این مدرسه در افزایش سرعت توسعه زنجان اثرگذار خواهد بود و این استان نیازمند چنین مدرسه هایی است.

درویش امیری یکی از حلقه‌های مفقوده حوزه کسب و کار، فناوری و آموزش عالی، مدرسه کسب و کار است که امروز شاهد افتتاح آن در زنجان بودیم، افزود: تجلیل از کارآفرینان که در واقع ارزش‌آفرینی می‌کنند، اقدام بسیار پسندیده‌ای است و امیدوارم این عرصه روز به روز با نوآوری و ارتقای محیط کار همراه باشد.

انتهای پیام /ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست