• تاریخ: ۱۳۹۵-۰۹-۳۰
  • شناسه خبر: 3069

خدمات مهارت آموزی به بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امدادارائه شد

 پیام ملت–معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت:به ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) خدماتی به منظور پایدارسازی طرحهای اشتغال در استان ارائه شد. منصور عبا ...

 پیام ملتمعاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت:به ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) خدماتی به منظور پایدارسازی طرحهای اشتغال در استان ارائه شد.img09442160

منصور عبادی در زمینه ارائه خدمات مهارت آموزی  به مددجویان ، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی نقش بسزایی در پایدارسازی طرحهای اشتغال در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری صنایع دستی، مشاغل فنی و خدماتی ایجاد شده و توانمندسازی مددجویان دارد.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از جامعه هدف این نهاد در دوره‌های مختلف آموزشی اعم از مقدماتی و تکمیلی، کارآفرینی و پایدارسازی اشتغال شرکت کردند، افزود: هدف از برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی خانواده‌ها هدایت مستعدان اشتغال برای ایجاد شغل و توانمندی و خروج از چرخه حمایتی است  و برای برگزاری این دوره‌ها بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان بهره‌گیری از ظرفیت موسسات کاریابی برای ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی و شرکتهای تولیدی برای مددجویان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد وادامه داد: بسته‌های تشویقی ویژه‌ای برای موسسات کاریابی و کارفرمایان درنظر گرفته شده است که مطابق آن درصورت جذب مددجویان دراین واحدها در سال اول صددرصد و در سال دوم ۵۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما از طریق کمیته امداد پرداخت می‌شود.

و ی تصریح کرد: اولویت‌بندی لازم برای ارائه خدمات اشتغال به ترتیب زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج و فرزندان معاف از خدمت سربازی و ساکنان مناطق روستایی و محروم استان  صورت گرفته است .

عبادی یادآور شد:طرحهای اشتغال ایجاد شده در کمیته امداد استان برای مددجویان تحت حمایت همسو با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و در راستای توانمندسازی خانواده‌ها است.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست