• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۱
  • شناسه خبر: 3080

۹۰در صد از ناوگان حمل و نقل زنجان به بخش خصوصی واگذار شده است

پیام ملت –مدير حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت:۹۰ درصد از ناوگان حمل و نقل و اتوبوسرانی زنجان به بخش خصوصی واگذار شده است. سمانه شاد دل در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل تراف ...

پیام ملتمدير حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان گفت:۹۰ درصد از ناوگان حمل و نقل و اتوبو2070853سرانی زنجان به بخش خصوصی واگذار شده است.

سمانه شاد دل در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک ،اظهار داشت: با فعالیت این مرکز نظارت و پایش بر ترافیک افزایش می‌یابد.

وی افزود: پنج مرکز معاینه فنی در زنجان در قالب شش خط فعالیت می کنند..

شاددل با اشاره به پوشش جمعیتی و توزیع مناسب مراکز معاینه فنی ادامه داد: دیگر نیازی به مراکز معاینه فنی در شهر زنجان وجود ندارد.

مدير حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان تصریح کرد:هم اکنون نظارت دقیق بر مراکز معاینه فنی صورت می پذیرد که به طوری که تاکنون با یک مرکز متخلف در سال‌های اخیر برخورد قانونی صورت گرفته است..

مدير حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجانخاطر نشان ساخت: در حال حاضر تخلفی در مراکز معاینه فنی در زنجان مشاهده نشده است..

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مدیریت جایگاه‌های سوخت از اردیبهشت سال ۹۴ برون‌سپاری شده است، افزود: نظارت بر جایگاه‌های سوخت نیز توسط سازمان خدمات موتوری انجام می‌شود.

کاظم علیمردانی با اشاره به خلع و ضمانت‌نامه‌های سه پیمانکار از سال گذشته تاکنون گفت: این افراد مطالبات مردم را به درستی پرداخت نکرده بودند.

انتهاي پيام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست