• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۲
  • شناسه خبر: 3086

موانع پیش روی توسعه استان قابل تحول است

پیام ملت –نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:با توسعه اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی در کنا هم می توان موانع پیش روی توسعه استان را از میان برد. علی وقف چی در همایش بررسی موانع پیش روی استان با بیان اینکه ب ...

پیام ملتنماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:با توسعه اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی در کنا هم می600x452_bonus-vaghfchi452 توان موانع پیش روی توسعه استان را از میان برد.

علی وقف چی در همایش بررسی موانع پیش روی استان با بیان اینکه بدون مشارکت تک تک افراد در جامعه نمیتوان شاهد توسعه استان شد اظهار داشت: مسئولین باید به جای مدیریت، کنترل و نظارت بیشتری در حوزه کاری خود داشته باشند به طوری که در اغلب ادارات بیشتر از یک سوم ترکیب جمعیتی نظارتی هستند و این مسئله موجب بروز مشکلاتی در زمینه توسعه شده است.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی ما باید بازار محور بوده و به همراه علم و تکنولوژی باشد به طوری که امروزه بزرگترین محصول کشور ذخایر ملی به شمار می آید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی  به توسعه بخش صنعت در کشور تاکید کرد و گفت : امروزه کشور بالاترین ظرفیت را برای جذب توریست دارا می باشد که باید با برنامه ریزی مدون امور اجرایی را به افراد توانمند در سطح جامعه واگذار کنیم.

وقف چی از برگزاری نمایشگاهی در زمینه توسعه و معرفی استان در مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این نمایشگاه سعی خواهد شد کلیه ظرفیت های علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی استان شناسایی ومعرفی شود.

وی ادامه داد: فرصت ندادن به جوانان، عدم ایجاد فرصت به زنان و نهادینه نشدن بحث و ایثار و فداکاری در کشور موجب بروز مشکلاتی در زمینه توسعه پایدار شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان زنجان همانگونه که به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در سطح کشور شناخته شده باید به همان میزان نیز در تقویت شاخص های توسعه موفق عمل نماید.

وی به وضعیت نابه سامان بازار زنجان به عنوان دومین بازار سرپوشیده کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما نتوانسته ایم از حداقل ظرفیت های زیبایی در بازار سنتی زنجان استفاده نماییم و این مسئله موجب نابه سامانی و عدم توسعه در استان شده است.

وقف چی یاد آور شد: پروژه سبزه میدان که به عنوان نماد توسعه استان به شمارمی آید بیش از چهل سال است که این پروژه شروع و مطرح شده و هنوز هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست