• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 3094

برنامه توسعه کشور توصیفی است

پیام ملت –رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: برنامه های توسعه در کشور توصیفی بوده و نتایجش در پایان سال قابل سنجش نیست. سید مرتضی خاتمی در همایش بررسی موانع پیش روی توسعه استان زنجان در سال اقتصاد مقاومتی با بیان ...

پیام ملترئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: برنامه های توسعه در کشور توصیفی بوده و نتایجش در پایان سال قابل سنجش نیست.

سید مرتضی خاتمی در همایش بررسی موانع پیش روی توسعه استان زنجان در سال اقتصاد مقاومتی با بیان 139502110008522087606074اینکه برنامه توسعه در جامعه باید به گونه ای باشد که همه مردم را به حرکت وا دار کند،اظهار داشت:اگر برنامه‌ریزی کامل و جامعی تدوین نشود کارها به نتیجه نمی‌رسد و باید کارایی و اثر بخشی برنامه‌ها در قالب‍های عملی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی، تصریح کرد: باید دیدگاه‌های نمایندگان و مسئولان برای توسعه به تجمیع برسد ودر ریل‌گذاری به نوعی عمل شود که مردم و جامعه را به حرکت وادار کند.

خاتمی ،با تاکید بر اینکه ،محققان و پژوهشگران  برای تحقق رشد اقتصادی در استان، باید دیدگاه های خود را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه دهند،افزود: تدوین برنامه‌های بی‌نقص از توان مجلسیان خارج است وباید به موضوعات واقع‌بینامه نگاه شود تا در پایان برنامه‌های توسعه به نتایج مهمی برسیم.

نماینده مردم شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید دیدگاه‌های نمایندگان و مسئولان برای توسعه به تجمیع برسد ودر ریل‌گذاری به نوعی عمل شود که مردم و جامعه را به حرکت وادار کند.

وی ،به مقوله  فرهنگ طبیعت‌گردی  و گردشگری در جهان  اشاره کرد و یادآور شد: گردشگری و طبیعت‌گردی از حلقه‌های مفقوده کشور هستند و باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت:توسعه صنعت گردشگردی از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با برنامه ریزی کامل  و جامع و اثر بخشی برنامه ها به گونه ای عمل نماییم که محیط زیست آسیب نبیند .

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست