• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 3092

حماسه ۹ دی برای ملت ایران فراموش نشدنی است

پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت: حماسه ۹ دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که از حافظه مردم پاک نشدنی است. آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی در نتیجه بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی اتفاق افت ...

پیام ملتامام جمعه زنجان گفت: حماسه ۹ دی یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است که از حافظه مردم پاک نشدنی است.

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی در نتیجه بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی اتفاق افتاد، افزود: امام راحل نیز در وصیت نامه سیاسی و الهی خود ملت1902978 ایران ایران را برتر از ملت عصر رسول خدا(ص) توصیف کردند.

وی با اشاره به اینکه پنجم دی ماه به عنوان سالروز ولادت عیسی روح الله است، اظهار داشت: جایگاهی که قرآن کریم برای این حضرت در نظر گرفته است، یک دهم آن در کتاب مسیحیان وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حماسه ۹ دی در نتیجه بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی اتفاق افتاد تصریح کرد: امام راحل نیز در وصیت نامه سیاسی و الهی خود ملت ایران ایران را برتر از ملت عصر رسول خدا(ص) توصیف کردند.

خاتمی افزود: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران ملت ایران را ملتی آگاه، بصیر، دشمن شناس معرفی کردند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع علما و دانشمندان جهان اسلام ابراز کرد: رهبری در این جمع توصیه های داشتند که توجه به سخنان ایشان لازم وضروری است.

امام جمعه زنجان گفت: در طول ۳۸ سال گذشته ملت ایران همواره در مسیر ولایت حرکت کرده و نه در زبان بلکه در عمل ثابت کردند، پشتیبان نظام و رهبری هستند.

خاتمی همچنین به پنجم دی سال ۱۳۶۳ سالروز تشکیل سپاه حفاظت از هواپیماهای ایران اشاره کرد وابراز داشت: دشمن پس پیروزی انقلاب اسلامی از هر اقدامی به ویژه کودتا، ترور و حمله نظامی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد که در این میان هواپیماربایی یکی از توطئه های دشمنان بود.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پاسداری تمامیت ارضی ایران را بر عهده دارد در امر حفاظت از هواپیماها اقداماتی را انجام داد و تاکنون دشمنان به اهداف شوم خود د این بخش نایل نشدند که لزوم هوشیاری بیش از گذشته ضروری است.

امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت هفتم دی سال ۱۳۵۸، سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی خاطر نشان کرد: این نهاد کارهای شایسته ای در باسوادی افراد انجام داده اما در برخی استان ها افرادی هستند که هنوز بی سواد هستند که بی سوادی شایسته این انقلاب و نظام نیست.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست