• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۴
  • شناسه خبر: 3104

مدارس شهرستان ایجرود نیازمند بهسازی و مقاوم سازی هستند

پیام ملت –مدیر کل نوسازی و تجهیز استان زنجان گفت: تعدادی از مدارس ما از لحاظ شرایط ظاهری دارای وضعیت مناسبی هستند اما به لحاظ مقاومت در برابر بلاهای طبیعی نیازمند بهسازی و مقاوم سازی هستند . علی عسگری،در نهمین جشنو ...

پیام ملتمدیر کل نوسازی و تجهیز استان زنجان گفت: تعدادی از مدارس ما از لحاظ شرایط ظاهری دارای وضعیت مناسبیimg_6786 هستند اما به لحاظ مقاومت در برابر بلاهای طبیعی نیازمند بهسازی و مقاوم سازی هستند .

علی عسگری،در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ایجرود که با حضور مسئولین استانی و خیرین مدرسه برگزار شد،افزود: : بسیاری از پروژه ها که با حمایت و پیش قدمی خیرین شروع شده نوسازی نیز در راستای تکمیل و اتمام پروژه از هیچ کوششی دریغ ننموده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود با اشاره به مشارکت خیرین در این شهرستان  ادامه داد: حل مشکلات آموزش و پرورش امروزه در این شهرستان به عنوان یک دغدغه عمومی تبدیل شده است و تمامی اولیا  در قبال رفع مشکلات مدارس احساس وظیفه می نمایند .

بهرامی تصریح کرد: امیدواریم  با برنامه های مدون بتوانیم در امر تکریم و تجلیل خیرین گام کوچکی برداریم .

در ادامه مراسم حجت الاسلام مقدمی ، امام جمعه شهرستان ایجرود، ضمن تقدیر از حمایت ها ی خیرین گفت : انسان ها باید ظرفیت معنوی خویش را تقویت نمایند تا بتوانند مشمول عنایت ویژه خداوند باشند و در راه خیر قدم بردارند.

 وی همچنین تصریح کرد : وجود خیرین برای کشور و منطقه منشا برکت و رحمت است وآنکه خدایی فکر می کند و در راه خدا از بذل جان و مال خویش هر گز غمگین نمی شود .

گفتنی است ، در این جشنواره  مبلغ ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال توسط خیرین جهت بهسازی ، تعمیر و نگهداری مدارس شهرستان اهدا شد. و از  ۳۳ نفر از خیرین شاخص به نمایندگی از  ۵۰۰ نفر خیر شهرستان ایجرود که در امر بهسازی ، تعمیر و نگهداری مدارس شهرستان مشارکت فعال داشتند ، تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست