• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 3112

دانشگاه فرهنگیان باید برترین و با کیفیت‌ترین دانش‌آموختگان را داشته باشد

پیام ملت–استاندار زنجان بر ضرورت جذب دانشجویان ممتاز در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان باید دانش آموزان ممتاز و نخبه فارغ التحصیل را جذب و با بهترین روش‌های تعلیم و تربیت، برترین و با کیفیت‌ترین ...

پیام ملتاستاندار زنجان بر ضرورت جذب دانشجویان ممتاز در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان باید دانش آموزان ممتاز و نخبه فارغ التحصیل را جذب و با بهترین 82359657-71273525روش‌های تعلیم و تربیت، برترین و با کیفیت‌ترین فارغ التحصیلان را از نظر اخلاقی و علمی داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در دیدار با اعضای هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان زنجان، ضمن گرامیداشت خدمات ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر در ایجاد مراکز تربیت معلم، اظهار داشت: منابع انسانی، بزرگترین سرمایه هر کشور محسوب می شوند و رشد و توسعه تمام جوامع درگرو انسان‌های فرهیخته، آگاه و نخبه آن جامعه می‌باشد و تربیت افراد متعهد و متخصص از دوران کودکی به عهده آموزش و پروش است.

وی یکی از علل وقوع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را در تربیت نادرست و تک شخصیتی دوران کودکی افراد عنوان کرد و افزود: دنیای امروز به شبکه جهانی واحدی تبدیل شده و تربیت انسانهای مومن و متعهد آشنا به مسائل روز از ضروریات کار والدین و آموزش و پرورش است.
درویش امیری با انتقاد از افزایش بی رویه و بدون ضابطه نیروی انسانی آموزش و پرورش در دولت گذشته، تصریح کرد: آموزش و پرورش مرکز کاریابی نیست و باید به نحوی برنامه ریزی شود که کسانی که دارای تخصص، انگیزه و عشق و علاقه هستند وارد آموزش و پرورش شوند و کار آموزشی را با عشق و علاقه و نه بر حسب نیاز و ضرورت مالی انجام دهند.
مقام عالی دولت در استان افزود: افتخار دوران خدمت خود را زمانی می دانم که در خدمت معلمان و مجموعه آموزش و پرورش به عنوان معاون پارلمانی وزیر در آن وزارتخانه بوده ام و هم اکنون نیز با افتخار در هیات امنای دانشگاه فرهنگیان حضور خواهم داشت.
گفتنی است استاندار زنجان طی حکمی از جانب مهر محمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به طور رسمی به عنوان رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان زنجان معرفی شد.
در ابتدای این جلسه رئیس و معاونین دانشگاه فرهنگیان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت و برنامه های این دانشگاه، نقطه نظرات خود را به سمع استاندار زنجان رساندند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست