• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۵
  • شناسه خبر: 3125

راه اندازی اورژانس هوایی خواسته دیرینه مردم بوده است

پیام ملت–استاندار زنجان گفت: راه اندازی اورژانس هوایی یکی از خواسته های دیرینه مردم استان و کشور بوده و قرار گیری استان در منطقه شمالغرب این امکان را فراهم می کند که امکان ارائه خدمات به استانهای شمالغرب نیز با است ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت: راه اندازی اورژانس هوایی یکی از خواسته های دیرینه مردم استان و کشور بوده و قرار گیری استان در منطقه شمالغرب1473832331-435 این امکان را فراهم می کند که امکان ارائه خدمات به استانهای شمالغرب نیز با استقرار این مرکز فراهم شود.

اسدالله درویش امیری در آیین افتتاح اورژانس هوایی زنجان با بیان اینکه این افتتاح به طور همزمان در سراسر کشور انجام شده قابل توجه بوده است، افزود: امروز اورژانس هوایی در چهار استان با تامین هر استان یک بالگرد با هدف پوشش ۲۵ نقطه در ۲۵ استان راه اندازی می‌شود که جای تقدیر دارد.

وی اجرای طرح تحول سلامت در کشور از کارهای اساسی دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: طرح تحول سلامت جامعه صرفا ارائه خدمات درمانی نبوده و استقرار پایگاه فوریت های پزشکی و پایگاه فوریتهای هوایی نیز نقش اساسی و موثری در اجرای این طرح داشته است.

استاندار زنجان ادامه داد: در طرح تحول سلامت ۳۲خوروی اورژانس نیز به تعداد ناوگان اورژانس زنجان اضافه شده است که این اقدام نیز در دوران هاشمی وزیر بهداشت و درمان فعلی  اتفاق افتاده است.

درویش امیری تاکید کرد: اورژانس هوایی یکی از درخواست‌های مهم مردم استان بوده است چرا که استان زنجان جاده‌های صعب‌العبور دارد و در مسیر ارتباطی شمال به غرب کشور قرار دارد.

وی خاطر نشان ساخت: هم اکنون در استان ۴۸ پایگاه فوریتهای پزشکی فعال بوده که شامل۳۳ پایگاه جاده ای و۱۵ پایگاه شهری  است که در دو سال گذشته شاهد افتتاح ۱۵ پایگاه در سطح استان بوده ایم.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست