• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۰۶
  • شناسه خبر: 3140

با اجرای طرح تحول سلامت روح امید در کشور تقویت می شود

پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت: : طرح تحول نظام سلامت از طرح  های بسیار موفقیت آمیز  دولت است و این طرح ازمنویات رهبری بوده است و با اجرای این طرح روح امید در نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شود. آیت الله علی خاتمی اف ...

پیام ملتامام جمعه زنجان گفت: : طرح تحول نظام سلامت از طرح  های بسیار موفقیت آمیز  دولت است و این طرح ازمنویات رهبری بوده است و با اجرای این طرح روح امید درsubnahad-2015-07-11-08-43 نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

آیت الله علی خاتمی افزود: خدمات درمانی ارائه شده در دولت تدبیر و امید بسیار مهم و اساسی بوده است و برای همیشه ماندگار خواهد بود و برکات آن در جامعه ملموس است.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و ارتقای سلامت جامعه از هدیه‌ها و برکات این طرح است، تصریح کرد: زنجان از استان‌هایی است که با دارا بودن مناطق کوهستانی و شرایط جوی ویژه در چندین ماه از سال دارای مشکلاتی در حوزه امداد جاده‌ای ‌است و افتتاح این پایگاه وضعیت اورژانس استان زنجان را بهبود می‌بخشد.

امام جمعه زنجان خاطر نشان ساخت: مردم زنجان از خدمات ارائه شده در دولت تدبیر و امیدقدر دانی می کنند چرا که سلامت بزرگترین ثروت برای مردم است.

آیت الله خاتمی ادامه داد: افتتاح پایگاه اورژانس هوایی از اقدامات مهم دولت است و استان زنجان یک منطقه کوهستانی است و وجود این پایگاه بهترین و مهمترین راه در ارائه خدمات درمانی بوده است.

انتهای پیام/ع

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست