• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۱
  • شناسه خبر: 3220

دانشجویان در تحلیل فکر و اندیشه انقلابی نسبت به سایرین پیشتاز باشند

پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت: همواره باید در دانشگاه ها نبض انقلاب زده شود و تداوم تفکر و آرمان های انقلابی در استاد و دانشجو تبلور داشته باشد تا بقای انقلاب اسلامی در کشور تضمین شود. آیت الله شیخ علی خاتمی با اشار ...

پیام ملتامام جمعه زنجان گفت: همواره باید در دانشگاه ها نبض انقلاب زده شود و تداوم تفکر و آرمان های انقلابی در استاد و دانشجو تبلور داشته باشد تا بقای انقلاب اسلامی82367447-71288380 در کشور تضمین شود.

آیت الله شیخ علی خاتمی با اشاره به حضور پررنگ مردم در حماسه ۹ دی اظهار داشت: حفظ اسلام، انقلاب و حفظ ایمان مردم نیازمند دشمن شناسی بوده ، که خائنین را تشخیص داده و  از دشمن غافل نشد.

وی با بیان اینکه نامه امام خمینی(ره) به گورباچف نامه روح بخشی بود، خاطر نشان کرد: این روز در تاریخ سیاسی بعد از انقلاب ماندگار خواهد ماند تا آیندگان بصیرت و آینده نگری رهبر ایران را ببینند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: گورباچف و مشاورانش بعدها اعتراف کردند که ما آن زمان پیام امام را درک نکردیم و اگر می فهمیدیم بلای سقوط اتحاد جماهیر شوروی گریبانمان را نمی گرفت.

حجت الاسلام خاتمی یاد آور شد: ۱۵ دی ماه سال ۷۳، سالروز شهادت تیمسار ستاری است که جان خود را برای نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به ضرورت جمع آوری کمک های مردمی برای مردم سوریه، گفت: خط مقاومت عمق استراتژیک نظام اسلامی هستند وضروری است کمک‎های مادی و معنوی به این افراد ارسال شود.

‎امام جمعه زنجان بر احیای ساختارهای سابق در ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آوارگان و ملت مظلوم و بی دفاع سوریه و عراق تاکید نمود و ادامه داد: ضروری است بر اساس ابلاغیه‌های گذشته، ساختاری متشکل از فرمانداران، شهرداران، اعضای شوراهای شهرستان، ائمه جمعه، فرماندهان سپاه مناطق، اتاق اصناف، هلال احمر، ادارات صنعت، معدن، تجارت، اوقاف و تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و تعدادی از معتمدین هر منطقه در تمامی شهرستان‌های استان ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست