• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۲
  • شناسه خبر: 3233

شرکت ایران ترانسفو با رفع موانع می تواند به عرصه تولید بازگردد

پیام ملت –استاندار زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی شرکت ایران ترانسفو و با رفع موانع موجود، می توان این شرکت را به جایگاه اصلی خود در عرصه تولید بازگرداند تا تنها دغدغه آن افزایش کیفیت در تولید محصولات با ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های تولیدی شرکت ایران ترانسفو و با رفع 82361177-71276367موانع موجود، می توان این شرکت را به جایگاه اصلی خود در عرصه تولید بازگرداند تا تنها دغدغه آن افزایش کیفیت در تولید محصولات باشد.

اسداله درویش امیری در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ، بر ضرورت افزایش تعرفه واردات کالاهای خاص نظیر محصولات تولیدی شرکت ایران‌ترانسفو اشاره کرد و افزود: این اقدام زمانی میسر می شود که محصولات تولید شده با افزایش کیفیت، قابلیت رقابت با کالاهای مشابه وارداتی خارجی را داشته باشند.

وي ادامه داد: این شرکت هم‌ اکنون با حدود ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌نماید و انتظار می رود با افزایش ظرفیت تولید، راه‌ صادرات محصولات و جذب مشتریان خارجی را نیز در آینده نزدیک طی کند.

استاندار زنجان تاکید کرد:ضمن برقراری ارتباطات موثر و مذاکره با سُفَرای کشورهای مقصد صاردارتی نظیر کشورهای آسیای میانه، حوزه خلیج فارس و عراق، بایدبه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت ایران ترانسفو و بازاریابی جهت صادرات محصولات نیز پرداخت.

درویش‌امیری  به مشکلات شرکت ایران تراسفو اشاره کرد و گفت:پرداخت ماهانه ۱۸میلیارد تومان سود تسهیلات به شبکه بانکی که سالانه معادل ۲۱۶ میلیارد تومان می باشد از مهمترین مشکلات شرکت ایران ترانسفو به شمار می‌رود که طی تعامل با دستگاه‌های متولی در جهت رفع مشکلات آن، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی حضور دکتر ارسلان فتحی پور در راس مدیریتی شرکت ایران ترانسفو را فرصت مناسبی برای مهندسین، متخصصین، پرسنل و مدیران میانی این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه مدیریت جدید این شرکت با وسعت نظری که در مسائل اقتصادی کلان کشور و ارتباطات خود در این حوزه دارد، بتواند موانع و مشکلات ایران ترانسفو را برطرف نماید، کارنامه درخشانی از فعالیت و مدیریت خود بر جای گذاشته و نقش موثری در حوزه تولید محصولات مربوط به برق و قدرت خواهد داشت.

مدیر عالی استان در ادامه به تجارب مدیریتی بالا و ارتباطات وسیع مدیریت جدید این شرکت در سطح ملی اشاره نمود و گفت:اميدواريم دکتر فتحی پور با مناسبات و ارتباطات وسیعی که با وزرا و مدیران ارشد كشور دارد، بتواند با صرف وقت کافی و تدابیر مدیریتی، شرکت ایران ترانسفو را با نیم قرن سابقه فعالیت، به پویایی و نشاط اصلی خود در عرصه تولید بازگرداند تا حتی به اندازه یک سازمان ملی در حوزه تولید موثر باشد.

در بخش دیگری از جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات دو واحد تولیدی و صنعتی “شرکت کریستال ایران” و “آرین توتون صنعت” مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم درخصوص مشکلات این واحدها با سازمان‌های تامین اجتماعی و امور مالیاتی اتخاذ شد ودر پایان نیز به استاندار زنجان به همراه تعدادی از مدیران استان از بخش های مختلف شرکت “ایران ترانسفو” زنجان بازدید نمود.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست